Używane BMW 540i V8 E39

BMW 540i
BMW 540iMotor
Zużyty jest tylko fotel kierowcy. Reszta zachowała się w idealnym stanie. Cechy szczególne wersji V8? Brak! Temperament zdradza sportowa kierownica i topowe wyposażenie.
Zużyty jest tylko fotel kierowcy. Reszta zachowała się w idealnym stanie. Cechy szczególne wersji V8? Brak! Temperament zdradza sportowa kierownica i topowe wyposażenie.Motor
[1] Taki zestaw wskaźników nie zestarzeje się nigdy. Unikalną cechą tego egzemplarza jest... wyświetlacz bez wypalonych pikseli. [2] Telefon działa, ale tylko na stare, duże karty SIM.
[1] Taki zestaw wskaźników nie zestarzeje się nigdy. Unikalną cechą tego egzemplarza jest... wyświetlacz bez wypalonych pikseli. [2] Telefon działa, ale tylko na stare, duże karty SIM.Motor
W większości egzemplarzy tapicerka na tylnych fotelach jest w idealnym stanie, ponieważ to nie jest typowy samochód rodzinny.
W większości egzemplarzy tapicerka na tylnych fotelach jest w idealnym stanie, ponieważ to nie jest typowy samochód rodzinny.Motor
W BMW E39 wnęka na koło zapasowe jest na tyle duża, że bez problemu mieści spory zbiornik na gaz. Użytkownik tego egzemplarza zdecydował się jednak na tradycyjne rozwiązanie.
W BMW E39 wnęka na koło zapasowe jest na tyle duża, że bez problemu mieści spory zbiornik na gaz. Użytkownik tego egzemplarza zdecydował się jednak na tradycyjne rozwiązanie.Motor
Silnik V8 w BMW 540i występuje w dwóch wersjach: M62B44 (1996-1998) oraz M62B44TU (1998-2004). Nowsza jednostka ma podwójny Vanos.
Silnik V8 w BMW 540i występuje w dwóch wersjach: M62B44 (1996-1998) oraz M62B44TU (1998-2004). Nowsza jednostka ma podwójny Vanos.Motor
[1] Przełącznik benzyna/gaz po lewej stronie deski rozdzielczej. [2] Pod maską tylko jeden reduktor. To za mało, powinny być 2.
[1] Przełącznik benzyna/gaz po lewej stronie deski rozdzielczej. [2] Pod maską tylko jeden reduktor. To za mało, powinny być 2.Motor

BMW 540i V8 E39: dane techniczne i osiągi

Wersja
540i
540i
Silnik
M62B44
M62B44TU
Pojemność skokowa
3498 cm3
3498 cm3
Układ cylindrów/zawory
V8/32
V8/32
Moc maksymalna
286 KM/5700
286 KM/5400
Maksymalny moment obrotowy
420 Nm/3900
440 Nm/3600
Osiągi (dane producenta)     
Prędkość maksymalna
250 km/h
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,2 s
6,2 s
Średnie zużycie paliwa
14,0 l/100 km
14,0 l/100 km

BMW SERII 5 E39: HISTORIA MODELU

 Poprzednia generacja: BMW E34. Były dwie wersje V8: 530i/218 KM oraz 540i/285 KM
Poprzednia generacja: BMW E34. Były dwie wersje V8: 530i/218 KM oraz 540i/285 KM Motor
Następca: BMW E60. Silniki V8 były aż trzy: 540i/306 KM, 545i/333 KM, 550i/367 KM. Producent zaoferował także V10 (M5/507 KM).
Następca: BMW E60. Silniki V8 były aż trzy: 540i/306 KM, 545i/333 KM, 550i/367 KM. Producent zaoferował także V10 (M5/507 KM).Motor

UŻYWANE BMW 540i V8 E39: TYPOWE USTERKI I PROBLEMY

  • Korozja tylnej klapy: ma raczej znaczenie estetyczne.
  • Zużycie wału napędowego: jego stan zależy od temperamentu kierowcy.
  • Zużycie powłoki na cylindrach: wyciera się nikasil na cylindrach, co powoduje podwyższone zużycie oleju.
  • Wycieki z pompy wspomagania.
Problem większości starszych BMW - niesprawne sprzęgło wentylatora.
Problem większości starszych BMW - niesprawne sprzęgło wentylatora. Motor

UŻYWANE BMW 540i V8 E39: PODSUMOWANIE

Sedan z „manualem” przyspiesza do 100 km/h o 0,1 sekundy szybciej niż kombi z tym samym silnikiem (było produkowane od marca 1997 r.).
Sedan z „manualem” przyspiesza do 100 km/h o 0,1 sekundy szybciej niż kombi z tym samym silnikiem (było produkowane od marca 1997 r.).Motor

BMW 540i V8 E39

BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor
BMW 540i V8 E39
BMW 540i V8 E39Motor