Używane Audi A8 D3 (2002-2009) - opinie użytkowników

Nadwozie ze stopów lekkich jest jego największą zaletą i... wadą.

Audi A8
Audi A8Motor

AUDI A8 D3lata produkcji: 2002-2009ceny: od 20 tys. zł

Niska masa własna, świetne wyniki testów zderzeniowych i brak problemów z korozją - to główne zalety Audi A8. Niestety - na rynku wtórnym, gdzie aż roi się od egzemplarzy powypadkowych, aluminiowa konstrukcja, która jest kosztowna w naprawach podnosi ryzyko zakupu tego modelu. Na zadbane auta warto się jednak skusić.

Do wyboru wersje zwykłe i dłuższe o 13 cm "Long". Bardzo udane quattro i tańsze, z przednim napędem. Pneumatyczne zawieszenie pozwala na jazdę sportową lub komfortową.

Najlepszym wyborem są wersje benzynowa 4.2 V8 oraz wysokoprężna... 4.2 V8 TDI. Odradzamy natomiast 4.0 TDI, która ma problemy z rozrządem.

Audi A8Motor
 OCENA SAMOCHODU
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
przestronność wnętrza
 
 
 
 
pojemność bagażnika
 
 
 
 
jakość materiałów
 
 
 
 
wyposażenie
 
 
 
 
komfort jazdy, hałas
 
 
 
 
osiągi
 
 
 
 
wygląd, styl
 
 
 
 
OCENA EKSPLOATACJI
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
cena zakupu
 
 
 
 
zużycie paliwa
 
 
 
 
ceny części
 
 
 
 
dostępność części
 
 
 
 
koszty serwisu
 
 
 
 
dostępność serwisu
 
 
 
 
awaryjność
 
 
 
 

UŻYWANE AUDI A8 D3 (2002-2009): OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Audi A8?

ZALETY

"Zawieszenie pneumatyczne poprawia charakterystykę prowadzenia. Nie jest przy tym przesadnie awaryjne".

"Auto ma swoje lata, ale ergonomia wnętrza jest na najwyższym poziomie".

Audi A8 Motor

"Wnętrze Audi jest bardzo przestronne. Czterem osobom będzie tu naprawdę wygodnie".

"Dopracowana, automatyczna skrzynia biegów. Przełożenia zmienia gładko, bez szarpnięć".

"Stały napęd 4x4 jest niezawodny. Bez problemu daje sobie radę z ciężkimi warunkami na drodze".

WADY

"Mierzy ponad pięć metrów, co w dużym stopniu ogranicza pole manewru podczas parkowania".

"Spalanie może naprawdę zniechęcić do zakupu tego modelu. Wynosi ono średnio 10-15 l/100 km na trasie oraz aż do 20 l/100 km w mieście".

"Ceny egzemplarzy używanych są nadal wysokie. Naprawy i eksploatacja również nie należą do najtańszych".

"Karoseria jest wykonana ze stopów lekkich, więc wszelkie naprawy powypadkowe są utrudnione. Jeśli handlarz źle odbudował nadwozie, po zakupie może okazać się, że jego powtórna naprawa jest niemożliwa".

Audi A8 D3 (2002-2009)

Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor
Audi A8 D3 (2002-2009)Motor

"Motor" 17-18/2017

Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas