Używane Audi A5 (2007-2016) - opinie użytkowników

Solidnie wykonane coupe z niedopracowaną gamą silników benzynowych.

AUDI A5
lata produkcji: 2007-2016
ceny: od 37 tys. zł

Audi A5 bazuje na popularnym A4 B8. Początkowo wybór ograniczał się do 2-drzwiowego nadwozia, później do gamy dołączyły Sportback (liftback 5d) i kabriolet.

Właściciele A5 zgodne chwalą znakomite wykończenie i doskonałe działanie niezawodnego napędu quattro (występuje w mocniejszych wersjach).

Model oferowano z trzema rodzajami automatów. Do ok. 200 tys. km. nie sprawiają problemów.

Z silników lepiej wybrać diesle - dla oszczędnych 2.0 TDI CR, dla żądnych osiągów 3.0 TDI V6 (sprawdzić stan łańcucha rozrządu).

Reklama

Benzynowe jednostki TFSI borykają się z problemem nadmiernego zużycia oleju.

UŻYWANE AUDI A5 (2007-2016): OCENY UŻYTKOWNIKÓW

Użytkownicy oceniają pojazd w 2 działach i 14 kategoriach. Poniżej oceny, jakie przyznali na podstawie swoich doświadczeń.
 OCENA SAMOCHODU
 źleponiżej średniejprzeciętniepowyżej średniejbardzo dobrze
przestronność wnętrza    
pojemność bagażnika    
jakość materiałów    
wyposażenie    
komfort jazdy, hałas    
osiągi    
wygląd, styl    
OCENA EKSPLOATACJI
 źleponiżej średniejprzeciętniepowyżej średniejbardzo dobrze
cena zakupu    
zużycie paliwa    
ceny części    
dostępność części    
koszty serwisu    
dostępność serwisu    
awaryjność    

UŻYWANE AUDI A5 (2007-2016): OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Audi A5?

ZALETY

"Skrzynia dostosowuje się do stylu jazdy. Biegi zmienia komfortowo i zawsze znajdzie optymalne przełożenie".

"Napęd quattro sprawia, że tym samochodem ciężko wypaść z zakrętu. Przydaje się też zimą".

"W środku jest bardzo cicho, można rozmawiać nawet przy 200 km/h".

"Z przodu wręcz idealne - sportowe fotele nie męczą w długiej trasie, a ergonomia zasługuje na piątkę".

WADY

"Spalanie silników benzynowych przy szybkiej jeździe to pomyłka. W mieście oscyluje w granicach 20 l, na autostradzie 15 l/100 km. Mały zbiornik nie zapewnia dużego zasięgu".

"A5 Sportback nie nadaje się na auto reprezentacyjne. Z tyłu jest mało miejsca i ma twardo zestrojone zawieszenie".

"Silniki TFSI od nowości miały problem z zużyciem oleju - nawet 1 l/1000 km".

Tekst: Michał Bakuła, zdjęcia: archiwum; "Motor" 13-14/2018

Audi A5 2.0 TFSI quattro S tronic - test – TESTY I PORÓWNANIA

Audi A5 (2007-) – SAMOCHODY UŻYWANE

Używane coupe i kabriolety klasy średniej od Audi, BMW i Mercedesa – OPINIE O SAMOCHODACH 

Motor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy