Używane Audi A5 (2007-)

Na zdjęciach wersja 3.0 TDI quattro z 2007 roku. Za auto w takiej konfiguracji trzeba zapłacić przynajmniej 60 tys. zł.
Na zdjęciach wersja 3.0 TDI quattro z 2007 roku. Za auto w takiej konfiguracji trzeba zapłacić przynajmniej 60 tys. zł.Motor
Deska rozdzielcza została w całości przejęta ze zwykłego Audi A4 B8. Jest bardzo starannie wykonana i łatwa w obsłudze. W opcji – wysokiej klasy sprzęt audio marki Bang&Olufsen.
Deska rozdzielcza została w całości przejęta ze zwykłego Audi A4 B8. Jest bardzo starannie wykonana i łatwa w obsłudze. W opcji – wysokiej klasy sprzęt audio marki Bang&Olufsen.Motor
Najbardziej poszukiwaną wersją silnikową jest trzylitrowy diesel

Audi A5 (2007-)

Audi A5 (2007-)
Audi A5 (2007-)Motor
Audi A5 (2007-)
Audi A5 (2007-)Motor
Bezwypadkowe Audi A5 nie mają problemów z korozją. Trzeba się natomiast obawiać usterek silników i zawieszenia.
Bezwypadkowe Audi A5 nie mają problemów z korozją. Trzeba się natomiast obawiać usterek silników i zawieszenia.Motor
Audi A5 (2007-)
Audi A5 (2007-)Motor
Audi A5 (2007-)
Audi A5 (2007-)Motor
Audi A5 (2007-)
Audi A5 (2007-)Motor
Świetne fotele. Nie tylko są dobrze wyprofilowane, ale również trwałe.
Świetne fotele. Nie tylko są dobrze wyprofilowane, ale również trwałe.Motor
Silnik 3.0 TDI V6 idealnie pasuje do tego modelu. Szkoda tylko, że jest kosztowny w naprawach.
Silnik 3.0 TDI V6 idealnie pasuje do tego modelu. Szkoda tylko, że jest kosztowny w naprawach.Motor
Bagażnik wersji coupe ma pojemność 455 litrów. W Cabrio jest to 320 l, a w Sportbacku 480-1283 l.
Bagażnik wersji coupe ma pojemność 455 litrów. W Cabrio jest to 320 l, a w Sportbacku 480-1283 l.Motor
Audi A5 (2007-)
Audi A5 (2007-)Motor
Zamek klapy bagażnika zwalnia przycisk na pilocie lub na drzwiach.
Zamek klapy bagażnika zwalnia przycisk na pilocie lub na drzwiach.Motor
Audi A5 (2007-)
Audi A5 (2007-)Motor
Audi A5 (2007-)
Audi A5 (2007-)Motor
Audi A5 (2007-)
Audi A5 (2007-)Motor
Audi A5 (2007-)
Audi A5 (2007-)Motor
Do obsługi multimediów służy pokrętło MMI i przyciski.
Do obsługi multimediów służy pokrętło MMI i przyciski.Motor
Audi A5 (2007-)
Audi A5 (2007-)Motor
Audi A5 (2007-)
Audi A5 (2007-)Motor
Audi A5 (2007-)
Audi A5 (2007-)Motor

Audi A5 - podsumowanie

  • Głośna praca diesli V6 TDI: okazuje się, że zastosowane łańcuchy rozrządu nie są wieczne - zdarza się, że po zakupie używanego auta 3.0 TDI trzeba je wymienić.
  • Awarie automatycznych skrzyń biegów: jeśli w grę wchodzi zakup auta z przebiegiem większym niż 200 tys. km, trzeba uważać na automatyczne przekładnie: S tronic może mieć zużyte sprzęgła, a Multitronic - nadawać się do wymiany.
  • Głośna praca przedniego zawieszenia: to konstrukcja wielowahaczowa ze stopów lekkich, użytkownicy odwlekają naprawy ze względu na duże koszty.

Dane techniczne, osiągi: Audi A5 (2007-)

 
2.0 TFSI
2.0 TDI
3.0 TDI
Silnik
benz., turbo
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1984 cm3
1968 cm3
2967 cm3
Układ cyl./zawory
R4/16
R4/16
V6/24
Moc maksymalna
211 KM
170 KM
240 KM
Maks. moment obr.
350 Nm
350 Nm
500 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
250 km/h
230 km/h
250 km/h
Przysp. 0-100 km/h
6,9 s
8,3 s
5,9 s
Średnie zużycie paliwa
6,6 l/100 km
5,3 l/100 km
6,6 l/100 km