Używane Audi 100 C2 (1976-1982)

Oznaczenie „5E” informuje, że pod maską pracuje silnik 5-cylindrowy z wtryskiem paliwa. Wersja gaźnikowa o 5 cylindrach nazywała się 5S, a diesel – 5D.
Oznaczenie „5E” informuje, że pod maską pracuje silnik 5-cylindrowy z wtryskiem paliwa. Wersja gaźnikowa o 5 cylindrach nazywała się 5S, a diesel – 5D.Motor
Kierownica nie jest seryjna – fabryczne koło było większe i cieńsze, ale właściciel lubi sportowe doznania. Wspomaganie stanowiło opcję w większości wersji.
Kierownica nie jest seryjna – fabryczne koło było większe i cieńsze, ale właściciel lubi sportowe doznania. Wspomaganie stanowiło opcję w większości wersji.Motor

Audi 100 C2 (1976-1982)

Choć 100 C2 ma niedzisiejsze kształty, jeździ się nim jak normalnym samochodem, bez wyrzeczeń i zamartwiania się o awarię.
Choć 100 C2 ma niedzisiejsze kształty, jeździ się nim jak normalnym samochodem, bez wyrzeczeń i zamartwiania się o awarię.Motor
Oznaczenie „5E” informuje, że pod maską pracuje silnik 5-cylindrowy z wtryskiem paliwa. Wersja gaźnikowa o 5 cylindrach nazywała się 5S, a diesel – 5D.
Oznaczenie „5E” informuje, że pod maską pracuje silnik 5-cylindrowy z wtryskiem paliwa. Wersja gaźnikowa o 5 cylindrach nazywała się 5S, a diesel – 5D.Motor
Niemiecka klasyka: szyberdach otwierany korbą.
Niemiecka klasyka: szyberdach otwierany korbą.Motor
Dwukolorowe wnętrze wersji GL. Zagłówki foteli nie były jeszcze oczywistością.
Dwukolorowe wnętrze wersji GL. Zagłówki foteli nie były jeszcze oczywistością.Motor
Jeden z pierwszych bagażników, którego pojemność podawano według metody VDA. Wynosiła 535 litrów.
Jeden z pierwszych bagażników, którego pojemność podawano według metody VDA. Wynosiła 535 litrów.Motor
Cały pas deski rozdzielczej zajmują nawiewy.
Cały pas deski rozdzielczej zajmują nawiewy.Motor
Kierownica nie jest seryjna – fabryczne koło było znacznie większe i cieńsze, ale właściciel lubi bardziej sportowe doznania. Wspomaganie stanowiło opcję w większości wariantów silnikowych.
Kierownica nie jest seryjna – fabryczne koło było znacznie większe i cieńsze, ale właściciel lubi bardziej sportowe doznania. Wspomaganie stanowiło opcję w większości wariantów silnikowych.Motor
Avant to protoplasta A7. Na początku ta nazwa oznaczała liftbacka, potem kombi.
Avant to protoplasta A7. Na początku ta nazwa oznaczała liftbacka, potem kombi.Motor
Wersja dwudrzwiowa nie zdobyła popularności. W następnej generacji już jej nie było.
Wersja dwudrzwiowa nie zdobyła popularności. W następnej generacji już jej nie było.Motor
100 C3 przezywano "cygarem". Ugruntowało pozycję Audi jako auta, które nie rdzewieje.
100 C3 przezywano "cygarem". Ugruntowało pozycję Audi jako auta, które nie rdzewieje.Motor

Rywale Audi spod znaku Mercedesa i BMW

BMW serii 5 E12 (1972-1981)
BMW serii 5 E12 (1972-1981)Motor
Mercedes W123 (1976-1985)
Mercedes W123 (1976-1985)Motor

Audi 100 C2: orientacyjne ceny rynkowe

Model
stan 1
stan 2
stan 3
stan 4
stan 5
100 5E
bez wyceny
22 000 zł
12 000 zł
4000 zł
2000 zł

Dane techniczne: Audi 100 C2 (1976-1982)

Wersja
1.6
2.3 E
2.0 D
Silnik
benzynowy
benzynowy
diesel
Pojemność skokowa
1588 cm3
2144 cm3
1986 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
R5/10
R5/10
Moc maksymalna
85 KM
136 KM
70 KM
Maks. moment obrotowy
124 Nm
185 Nm
123 Nm
Osiągi
 
 
 
Prędkość maksymalna
160 km/h
188 km/h
150 km/h
Przysp. 0-100 km/h
13,4 s
10,3 s
17,5 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
7,1
8,8
6,3