Używana Toyota Camry XV40 (2006-2011)

W gamie modelowe Camry znalazła się też wersja hybrydowa (na zdjęciu), z nieco innym przodem i silnikiem elektrycznym wspomagającym 2,4-litrową jednostkę benzynową.
W gamie modelowe Camry znalazła się też wersja hybrydowa (na zdjęciu), z nieco innym przodem i silnikiem elektrycznym wspomagającym 2,4-litrową jednostkę benzynową.Motor
Na szczęście w większości egzemplarzy nie ma aż tyle sztucznego drewna. Z drugiej strony, nie ma też często klimatyzacji automatycznej (tylko pokrętła) i skórzanej kierownicy ze sterowaniem temperaturą.
Na szczęście w większości egzemplarzy nie ma aż tyle sztucznego drewna. Z drugiej strony, nie ma też często klimatyzacji automatycznej (tylko pokrętła) i skórzanej kierownicy ze sterowaniem temperaturą.Motor

Zobacz również:

    Toyota Camry XV40 (2006-2011)

    Jedyne, co stuka w zawieszeniu to zwykle łączniki stabilizatora. Reszta jest trwała.
    Jedyne, co stuka w zawieszeniu to zwykle łączniki stabilizatora. Reszta jest trwała.Motor
    Skórzane fotele z regulacją elektryczną to rzadka opcja – nieco częstsza w 2.4 Hybrid.
    Skórzane fotele z regulacją elektryczną to rzadka opcja – nieco częstsza w 2.4 Hybrid.Motor
    Wersja standardowa ma 535-litrowy bagażnik, w hybrydzie jest on zmniejszony do 389 l przez akumulatory.
    Wersja standardowa ma 535-litrowy bagażnik, w hybrydzie jest on zmniejszony do 389 l przez akumulatory.Motor
    Napęd wędruje na przednie koła. W 2.4 Hybrid pod maską zmieściło się także sterowanie układem hybrydowym.
    Napęd wędruje na przednie koła. W 2.4 Hybrid pod maską zmieściło się także sterowanie układem hybrydowym.Motor
    W gamie nie znalazło się ani kombi, ani diesel. Ciekawostką jest natomiast oszczędna hybryda.
    W gamie nie znalazło się ani kombi, ani diesel. Ciekawostką jest natomiast oszczędna hybryda.Motor
    W ofercie znalazła się też wersja hybrydowa (na zdjęciu), z nieco innym przodem i silnikiem elektrycznym wspomagającym 2,4-litrową jednostkę benzynową.
    W ofercie znalazła się też wersja hybrydowa (na zdjęciu), z nieco innym przodem i silnikiem elektrycznym wspomagającym 2,4-litrową jednostkę benzynową.Motor
    Na szczęście w większości egzemplarzy nie ma aż tyle sztucznego drewna. Z drugiej strony, nie ma też często klimatyzacji automatycznej (tylko pokrętła) i skórzanej kierownicy ze sterowaniem temperaturą.
    Na szczęście w większości egzemplarzy nie ma aż tyle sztucznego drewna. Z drugiej strony, nie ma też często klimatyzacji automatycznej (tylko pokrętła) i skórzanej kierownicy ze sterowaniem temperaturą.Motor
    Poprzednik: Toyota Camry XV30 wytwarzaną do 2006 r. oferowano też w Polsce.
    Poprzednik: Toyota Camry XV30 wytwarzaną do 2006 r. oferowano też w Polsce.Toyota
    Następca: w zeszłym roku przedstawiono następcę – Camry XV50.
    Następca: w zeszłym roku przedstawiono następcę – Camry XV50.Toyota

    Rynkowi rywale z USA

    Nissan Altima L32 (2007-2012)
    Nissan Altima L32 (2007-2012)Nissan
    Honda Accord VIII (2008-2012)
    Honda Accord VIII (2008-2012)Honda
    • Wycieki płynu chłodzącego z okolic mocowania pompy wody: w silniku 2.4 VVT-i. Podobną usterkę znamy... z Yarisa.
    • Lakier złej jakości: w samochodach z początku produkcji matowieje i odchodzi.
    • Stukające zawieszenie: to zwykle tylko łączniki stabilizatora.
    • Nadmierne zużycie oleju - przypadłość tylko wersji 2.4 VVT-i, ponadto nie jest to usterka bardzo powszechna.

    Dane techniczne: Toyota Camry XV40 (2006-2011)

    Wersje
    2.4 VVT-i
    2.5 VVT-i
    3.5 V6
    2.4 HYBRID
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benz.+elektr.
    Pojemność skokowa
    2362 cm3
    2494 cm3
    3456 cm3
    2362 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    V6/24
    R4/16
    Moc maksymalna
    157 KM
    171 KM
    272 KM
    149 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    214 Nm
    233 Nm
    336 Nm
    187+270 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    180 km/h
    180 km/h
    200 km/h
    180 km/h
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    9,4
    9,4
    12,4
    7,1