Używana Toyota Camry XV40 (2006-2011)

W gamie modelowe Camry znalazła się też wersja hybrydowa (na zdjęciu), z nieco innym przodem i silnikiem elektrycznym wspomagającym 2,4-litrową jednostkę benzynową.
W gamie modelowe Camry znalazła się też wersja hybrydowa (na zdjęciu), z nieco innym przodem i silnikiem elektrycznym wspomagającym 2,4-litrową jednostkę benzynową.Motor
Na szczęście w większości egzemplarzy nie ma aż tyle sztucznego drewna. Z drugiej strony, nie ma też często klimatyzacji automatycznej (tylko pokrętła) i skórzanej kierownicy ze sterowaniem temperaturą.
Na szczęście w większości egzemplarzy nie ma aż tyle sztucznego drewna. Z drugiej strony, nie ma też często klimatyzacji automatycznej (tylko pokrętła) i skórzanej kierownicy ze sterowaniem temperaturą.Motor

Toyota Camry XV40 (2006-2011)

Jedyne, co stuka w zawieszeniu to zwykle łączniki stabilizatora. Reszta jest trwała.
Jedyne, co stuka w zawieszeniu to zwykle łączniki stabilizatora. Reszta jest trwała.Motor
Skórzane fotele z regulacją elektryczną to rzadka opcja – nieco częstsza w 2.4 Hybrid.
Skórzane fotele z regulacją elektryczną to rzadka opcja – nieco częstsza w 2.4 Hybrid.Motor
Wersja standardowa ma 535-litrowy bagażnik, w hybrydzie jest on zmniejszony do 389 l przez akumulatory.
Wersja standardowa ma 535-litrowy bagażnik, w hybrydzie jest on zmniejszony do 389 l przez akumulatory.Motor
Napęd wędruje na przednie koła. W 2.4 Hybrid pod maską zmieściło się także sterowanie układem hybrydowym.
Napęd wędruje na przednie koła. W 2.4 Hybrid pod maską zmieściło się także sterowanie układem hybrydowym.Motor
W gamie nie znalazło się ani kombi, ani diesel. Ciekawostką jest natomiast oszczędna hybryda.
W gamie nie znalazło się ani kombi, ani diesel. Ciekawostką jest natomiast oszczędna hybryda.Motor
W ofercie znalazła się też wersja hybrydowa (na zdjęciu), z nieco innym przodem i silnikiem elektrycznym wspomagającym 2,4-litrową jednostkę benzynową.
W ofercie znalazła się też wersja hybrydowa (na zdjęciu), z nieco innym przodem i silnikiem elektrycznym wspomagającym 2,4-litrową jednostkę benzynową.Motor
Na szczęście w większości egzemplarzy nie ma aż tyle sztucznego drewna. Z drugiej strony, nie ma też często klimatyzacji automatycznej (tylko pokrętła) i skórzanej kierownicy ze sterowaniem temperaturą.
Na szczęście w większości egzemplarzy nie ma aż tyle sztucznego drewna. Z drugiej strony, nie ma też często klimatyzacji automatycznej (tylko pokrętła) i skórzanej kierownicy ze sterowaniem temperaturą.Motor
Poprzednik: Toyota Camry XV30 wytwarzaną do 2006 r. oferowano też w Polsce.
Poprzednik: Toyota Camry XV30 wytwarzaną do 2006 r. oferowano też w Polsce.Toyota
Następca: w zeszłym roku przedstawiono następcę – Camry XV50.
Następca: w zeszłym roku przedstawiono następcę – Camry XV50.Toyota

Rynkowi rywale z USA

Nissan Altima L32 (2007-2012)
Nissan Altima L32 (2007-2012)Nissan
Honda Accord VIII (2008-2012)
Honda Accord VIII (2008-2012)Honda
  • Wycieki płynu chłodzącego z okolic mocowania pompy wody: w silniku 2.4 VVT-i. Podobną usterkę znamy... z Yarisa.
  • Lakier złej jakości: w samochodach z początku produkcji matowieje i odchodzi.
  • Stukające zawieszenie: to zwykle tylko łączniki stabilizatora.
  • Nadmierne zużycie oleju - przypadłość tylko wersji 2.4 VVT-i, ponadto nie jest to usterka bardzo powszechna.

Dane techniczne: Toyota Camry XV40 (2006-2011)

Wersje
2.4 VVT-i
2.5 VVT-i
3.5 V6
2.4 HYBRID
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benz.+elektr.
Pojemność skokowa
2362 cm3
2494 cm3
3456 cm3
2362 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
V6/24
R4/16
Moc maksymalna
157 KM
171 KM
272 KM
149 KM
Maksymalny moment obrotowy
214 Nm
233 Nm
336 Nm
187+270 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
180 km/h
180 km/h
200 km/h
180 km/h
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
9,4
9,4
12,4
7,1