Używana Mazda Premacy (1999-2004)

Używana Mazda Premacy (1999-2004)
Używana Mazda Premacy (1999-2004)Motor
Wnętrze typowego samochodu japońskiego: przyjemne w dotyku plastiki, ergonomia na piątkę i całkowity brak polotu w stylizacji.
Wnętrze typowego samochodu japońskiego: przyjemne w dotyku plastiki, ergonomia na piątkę i całkowity brak polotu w stylizacji.Mazda

Zobacz również:

    Mazda Premacy (1999-2004) - podsumowanie

    • Rdzewiejące nadkola i pokrywy.
    • Zapiekające się tylne hamulce.
    • Szybko wybijające się łączniki przedniego stabilizatora.
    • Kosztowne problemy z pompami wtryskowymi w dieslach.

    Mazda Premacy (1999-2004)

    Wnętrze typowego samochodu japońskiego: przyjemne w dotyku plastiki, ergonomia na piątkę i całkowity brak polotu w stylizacji.
    Wnętrze typowego samochodu japońskiego: przyjemne w dotyku plastiki, ergonomia na piątkę i całkowity brak polotu w stylizacji.Mazda
    Następcą została Mazda 5 (od 2005 r.). Zastosowano w niej drzwi przesuwne.
    Następcą została Mazda 5 (od 2005 r.). Zastosowano w niej drzwi przesuwne.Mazda
    Używana Mazda Premacy (1999-2004)
    Używana Mazda Premacy (1999-2004)Motor
    Używana Mazda Premacy (1999-2004)
    Używana Mazda Premacy (1999-2004)Motor
    Każdy z foteli w trzecim rzędzie można pochylić lub złożyć. Bagażnik mieści 400 l.
    Każdy z foteli w trzecim rzędzie można pochylić lub złożyć. Bagażnik mieści 400 l.Motor
    Praktyczne: całkowicie pochylone oparcie przedniego siedzenia może posłużyć za stolik.
    Praktyczne: całkowicie pochylone oparcie przedniego siedzenia może posłużyć za stolik.Motor
    Wszystkie silniki są godne polecenia, jednak wymiana rozrządu w dieslu jest droga.
    Wszystkie silniki są godne polecenia, jednak wymiana rozrządu w dieslu jest droga.Motor
    Rdza na tylnych nadkolach to typowy problem w Premacy. Często są już połatane.
    Rdza na tylnych nadkolach to typowy problem w Premacy. Często są już połatane.Motor

    Dane techniczne: Mazda Premacy (1999-2004)

    Wersja
    1.8 16V
    2.0 16V
    2.0 DiTD
    2.0 DiTD
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1840 cm3
    1991 cm3
    1998 cm3
    1998 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    114 KM
    131 KM
    90 KM
    101 KM
    Maks. moment obr.
    161 Nm
    171 Nm
    220 Nm
    230 Nm
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    180 km/h
    188 km/h
    165 km/h
    170 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,4 s
    10,7 s
    15,0 s
    12,9 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    8,4
    8,7
    5,7
    5,7