Używana Mazda 323F (1989-1994)

Mazda 323F
Mazda 323FMotor
Suwaki nawiewów przypominają, że to japońskie auto z przełomu lat 80. i 90. Ale o takiej trwałości plastików współczesne samochody mogą jedynie pomarzyć.
Suwaki nawiewów przypominają, że to japońskie auto z przełomu lat 80. i 90. Ale o takiej trwałości plastików współczesne samochody mogą jedynie pomarzyć.Motor
[1] Niska pozycja za kierownicą pozwala uznać, że to rodzaj coupe. Stelaże foteli dawno zardzewiały. [2] Z tyłu mało miejsca na nogi i bardzo mało na głowę. Ale przynajmniej kanapa ma dość długie siedzisko.
[1] Niska pozycja za kierownicą pozwala uznać, że to rodzaj coupe. Stelaże foteli dawno zardzewiały. [2] Z tyłu mało miejsca na nogi i bardzo mało na głowę. Ale przynajmniej kanapa ma dość długie siedzisko.Motor
[1] Mechanizm otwierania lamp jest trwały, ale same lampy świecą raczej słabo. [2] Tylko 206 tys. km – mechanika wytrzyma jeszcze długo, z blachą nie jest najlepiej.
[1] Mechanizm otwierania lamp jest trwały, ale same lampy świecą raczej słabo. [2] Tylko 206 tys. km – mechanika wytrzyma jeszcze długo, z blachą nie jest najlepiej.Motor
Bagażnik spory (336 l), ale trzeba zbyt wysoko unosić bagaże.
Bagażnik spory (336 l), ale trzeba zbyt wysoko unosić bagaże.Motor
Silnik 1.6 ma 1 wałek rozrządu i 16 zaworów. Lubi obroty.
Silnik 1.6 ma 1 wałek rozrządu i 16 zaworów. Lubi obroty.Motor
Charakterystyczna blenda w tylnej klapie miała sprawiać wrażenie, że cały tył to jedna wielka lampa. Taka była wtedy moda.
Charakterystyczna blenda w tylnej klapie miała sprawiać wrażenie, że cały tył to jedna wielka lampa. Taka była wtedy moda.Motor

UŻYWANA MAZDA 323F (1989-1994): PODSUMOWANIE KOSZTÓW

UŻYWANA MAZDA 323F (1989-1994): USTERKI I PROBLEMY

  • Rdza - podstawowy powód, dla którego stare Mazdy trafiają na złom. W tym egzemplarzu i tak nie jest źle.
  • Po dużym przebiegu pojawia się zużycie mocowań reflektorów - kiwają się podczas jazdy.
  • W opisywanym egzemplarzu psuły się zaciski hamulcowe - tłoczki przestawały wracać po odpuszczeniu pedału.
[1] Rdza: na zdjęciu najbardziej przegniłe miejsce przy mocowaniu wahacza. Podłoga bez dziur. [2] Silnik zadziwiająco suchy - od spodu widać, że poci się tylko skrzynia biegów.
[1] Rdza: na zdjęciu najbardziej przegniłe miejsce przy mocowaniu wahacza. Podłoga bez dziur. [2] Silnik zadziwiająco suchy - od spodu widać, że poci się tylko skrzynia biegów.Motor

UŻYWANA MAZDA 323F (1989-1994): PODSUMOWANIE

Mazda 323F
Mazda 323FMotor