Używana Lancia Ypsilon II (2003-2010)

Lancia Ypsilon korzysta z techniki Fiata i dzięki temu jest tania w obsłudze.
Lancia Ypsilon korzysta z techniki Fiata i dzięki temu jest tania w obsłudze.Motor
Miłośnicy Ypsilon są przyzwyczajeni. Centralnie umieszczony zestaw wskaźników to już tradycja.
Miłośnicy Ypsilon są przyzwyczajeni. Centralnie umieszczony zestaw wskaźników to już tradycja.Motor

Lancia Ypsilon II (2003-2010)

Lancia Ypsilon III
Lancia Ypsilon IIILancia
Lancia Ypsilon korzysta z techniki Fiata i dzięki temu jest tania w obsłudze.
Lancia Ypsilon korzysta z techniki Fiata i dzięki temu jest tania w obsłudze.Motor
Dwubarwne nadwozie, to cecha charakterystyczna dla większości modeli Ypsilon II oferowanych na rynku wtórnym.
Dwubarwne nadwozie, to cecha charakterystyczna dla większości modeli Ypsilon II oferowanych na rynku wtórnym.Motor
Wnętrze bagażnika ma regularne kształty. Po złożeniu tylnej kanapy objętość wzrasta do 895 litrów.
Wnętrze bagażnika ma regularne kształty. Po złożeniu tylnej kanapy objętość wzrasta do 895 litrów.Motor
Miłośnicy Ypsilon są przyzwyczajeni. Centralnie umieszczony zestaw wskaźników to już tradycja.
Miłośnicy Ypsilon są przyzwyczajeni. Centralnie umieszczony zestaw wskaźników to już tradycja.Motor
Połączenie dwóch kolorów skóry idealnie współgra z dwubarwnym nadwoziem.
Połączenie dwóch kolorów skóry idealnie współgra z dwubarwnym nadwoziem.Motor
Lancia Ypsilon I
Lancia Ypsilon ILancia

Zobacz również:

    Lancia Ypsilon Sport Momo Design

    Model Sport Momo Design wyposażony jest w najmocniejszy silnik 1.3 JTD/105 KM. Idealną oprawą jest żółto–czarne nadwozie.
    Model Sport Momo Design wyposażony jest w najmocniejszy silnik 1.3 JTD/105 KM. Idealną oprawą jest żółto–czarne nadwozie.Lancia

    Pokrewne konstrukcje: Lancia Musa/Fiat Idea

    Lancia Musa
    Lancia MusaLancia
    • Silniki: w benzynówkach problemem jest układ chłodzenia. Mocno eksploatowane diesle zużywają olej.
    • Inwazja elektroniki: gąszcz guzików utrudnia obsługę podczas jazdy. Zdarzają się problemy z klimatyzacją.
    • Wysoka jakość wykończenia wnętrza - jeden z najbardziej prestiżowych modeli w swoim segmencie.
    • Szerokie zaplecze mechanicznych części zamiennych.
    • Atrakcyjne ceny na rynku wtórnym.
    • Wyłącznie jedna, trzydrzwiowa wersja nadwozia.
    • Drogie części karoseryjne.
    • Awaryjna elektronika, szczególnie w najdroższych wersjach wyposażenia.
    • Niska trwałość zawieszenia.
    • Drogie naprawy wersji JTD.

    Dane techniczne: Lancia Ypsilon II (2003-2010)

    Wersje
    1.2
    1.2 16V
    1.4 16V
    1.3 JTD
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1242 cm3
    1242 cm3
    1368 cm3
    1251 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    60 KM
    80 KM
    95 KM
    70 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    102 Nm
    114 Nm
    128 Nm
    180 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    153 km/h
    165 km/h
    175 km/h
    165 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    16,8 s
    13,2 s
    10,9 s
    15,1 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    6,0
    6,5
    6,6
    4,6

    Lancia Ypsilon II - podsumowanie