Używana Lancia Ypsilon II (2003-2010)

Lancia Ypsilon korzysta z techniki Fiata i dzięki temu jest tania w obsłudze.
Lancia Ypsilon korzysta z techniki Fiata i dzięki temu jest tania w obsłudze.Motor
Miłośnicy Ypsilon są przyzwyczajeni. Centralnie umieszczony zestaw wskaźników to już tradycja.
Miłośnicy Ypsilon są przyzwyczajeni. Centralnie umieszczony zestaw wskaźników to już tradycja.Motor

Lancia Ypsilon II (2003-2010)

Lancia Ypsilon III
Lancia Ypsilon IIILancia
Lancia Ypsilon korzysta z techniki Fiata i dzięki temu jest tania w obsłudze.
Lancia Ypsilon korzysta z techniki Fiata i dzięki temu jest tania w obsłudze.Motor
Dwubarwne nadwozie, to cecha charakterystyczna dla większości modeli Ypsilon II oferowanych na rynku wtórnym.
Dwubarwne nadwozie, to cecha charakterystyczna dla większości modeli Ypsilon II oferowanych na rynku wtórnym.Motor
Wnętrze bagażnika ma regularne kształty. Po złożeniu tylnej kanapy objętość wzrasta do 895 litrów.
Wnętrze bagażnika ma regularne kształty. Po złożeniu tylnej kanapy objętość wzrasta do 895 litrów.Motor
Miłośnicy Ypsilon są przyzwyczajeni. Centralnie umieszczony zestaw wskaźników to już tradycja.
Miłośnicy Ypsilon są przyzwyczajeni. Centralnie umieszczony zestaw wskaźników to już tradycja.Motor
Połączenie dwóch kolorów skóry idealnie współgra z dwubarwnym nadwoziem.
Połączenie dwóch kolorów skóry idealnie współgra z dwubarwnym nadwoziem.Motor
Lancia Ypsilon I
Lancia Ypsilon ILancia

Lancia Ypsilon Sport Momo Design

Model Sport Momo Design wyposażony jest w najmocniejszy silnik 1.3 JTD/105 KM. Idealną oprawą jest żółto–czarne nadwozie.
Model Sport Momo Design wyposażony jest w najmocniejszy silnik 1.3 JTD/105 KM. Idealną oprawą jest żółto–czarne nadwozie.Lancia

Pokrewne konstrukcje: Lancia Musa/Fiat Idea

Lancia Musa
Lancia MusaLancia
  • Silniki: w benzynówkach problemem jest układ chłodzenia. Mocno eksploatowane diesle zużywają olej.
  • Inwazja elektroniki: gąszcz guzików utrudnia obsługę podczas jazdy. Zdarzają się problemy z klimatyzacją.
  • Wysoka jakość wykończenia wnętrza - jeden z najbardziej prestiżowych modeli w swoim segmencie.
  • Szerokie zaplecze mechanicznych części zamiennych.
  • Atrakcyjne ceny na rynku wtórnym.
  • Wyłącznie jedna, trzydrzwiowa wersja nadwozia.
  • Drogie części karoseryjne.
  • Awaryjna elektronika, szczególnie w najdroższych wersjach wyposażenia.
  • Niska trwałość zawieszenia.
  • Drogie naprawy wersji JTD.

Dane techniczne: Lancia Ypsilon II (2003-2010)

Wersje
1.2
1.2 16V
1.4 16V
1.3 JTD
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
Pojemność skokowa
1242 cm3
1242 cm3
1368 cm3
1251 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
R4/16
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
60 KM
80 KM
95 KM
70 KM
Maksymalny moment obrotowy
102 Nm
114 Nm
128 Nm
180 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
153 km/h
165 km/h
175 km/h
165 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
16,8 s
13,2 s
10,9 s
15,1 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
6,0
6,5
6,6
4,6

Lancia Ypsilon II - podsumowanie