Prawda nie jest oczywista

Motor

1. Gruba powłoka lakiernicza

Można sprawdzić, który element był malowany, ale nie wiadomo na sto procent, czy było to skutkiem kolizji.
Można sprawdzić, który element był malowany, ale nie wiadomo na sto procent, czy było to skutkiem kolizji.Motor

2. Lakier w różnych odcieniach

Na elementach plastikowych i metalowych lakier układa się inaczej. Drobna różnica w odcieniu nie dyskwalifikuje auta.
Na elementach plastikowych i metalowych lakier układa się inaczej. Drobna różnica w odcieniu nie dyskwalifikuje auta.Motor

3. Szczeliny przy przednim zderzaku

Szczeliny w tym miejscu mogą być wynikiem zdejmowania zderzaka do wymiany żarówki.
Szczeliny w tym miejscu mogą być wynikiem zdejmowania zderzaka do wymiany żarówki.Motor

4. Wyeksploatowane wnętrze

Trwałość wnętrza różni się w zależności od klasy auta. Tu wygrywają samochody niemieckie.
Trwałość wnętrza różni się w zależności od klasy auta. Tu wygrywają samochody niemieckie.Motor
Gałka biegów może wyglądać na zużytą już i po 80-100 tys. km.
Gałka biegów może wyglądać na zużytą już i po 80-100 tys. km.Motor

5. Szyby z różnych roczników

Pęknięcie przedniej szyby od kamienia powoduje, że trzeba ją wymienić.
Pęknięcie przedniej szyby od kamienia powoduje, że trzeba ją wymienić.Motor
Boczna szyba z innego rocznika może świadczyć, że kiedyś włamano się do auta.
Boczna szyba z innego rocznika może świadczyć, że kiedyś włamano się do auta.Motor