Porównanie samochodów używanych: Fiat Punto, Skoda Fabia, Toyota Yaris

Porównanie aut miejskich
Porównanie aut miejskichMotor
FIAT Ten wygląd tablicy przyrządów wprowadzono przy okazji liftingu z 2009 r. i zmiany nazwy na Punto Evo. Jednak najuboższe wersje wciąż miały starą deskę z 2005 r.
FIAT Ten wygląd tablicy przyrządów wprowadzono przy okazji liftingu z 2009 r. i zmiany nazwy na Punto Evo. Jednak najuboższe wersje wciąż miały starą deskę z 2005 r. Motor
SKODA Na zdjęciu wersja typowa dla rynku wtórnego: ręczna klimatyzacja i radio bez nawigacji. Limitowane odmiany jak Monte Carlo trafiają się niebywale rzadko.
SKODA Na zdjęciu wersja typowa dla rynku wtórnego: ręczna klimatyzacja i radio bez nawigacji. Limitowane odmiany jak Monte Carlo trafiają się niebywale rzadko. Motor
TOYOTA Porzucono znaną z wcześniejszych Yarisów koncepcję wskaźników pośrodku. Toyota wygląda w środku nowocześnie, tylko rzadko bywa dobrze wyposażona.
TOYOTA Porzucono znaną z wcześniejszych Yarisów koncepcję wskaźników pośrodku. Toyota wygląda w środku nowocześnie, tylko rzadko bywa dobrze wyposażona.Motor
FIAT Duże fotele, ale dosyć słabo wyprofilowane. Miejsca pod dostatkiem, siedzi się dość nisko nad ziemią.
FIAT Duże fotele, ale dosyć słabo wyprofilowane. Miejsca pod dostatkiem, siedzi się dość nisko nad ziemią.Motor
SKODA Takie fotele to domena wersji Monte Carlo. Miejsca z przodu najmniej, a z tyłu najwięcej (wśród rywali).
SKODA Takie fotele to domena wersji Monte Carlo. Miejsca z przodu najmniej, a z tyłu najwięcej (wśród rywali).Motor
TOYOTA Porzucono znaną z wcześniejszych Yarisów koncepcję wskaźników pośrodku. Toyota wygląda w środku nowocześnie, tylko rzadko bywa dobrze wyposażona.
TOYOTA Porzucono znaną z wcześniejszych Yarisów koncepcję wskaźników pośrodku. Toyota wygląda w środku nowocześnie, tylko rzadko bywa dobrze wyposażona.Motor

FIAT PUNTO EVO, SKODA FABIA, TOYOTA YARIS: POPULARNE SILNIKI

PUNTO: 1.3 Multijet to popularny diesel. Małe spalanie jest jego jedyną zaletą.
PUNTO: 1.3 Multijet to popularny diesel. Małe spalanie jest jego jedyną zaletą.Motor
FABIA: 1.2 TSI 86-105 KM dobrze jeździ, ale zużywa olej przy wyższych obrotach.
FABIA: 1.2 TSI 86-105 KM dobrze jeździ, ale zużywa olej przy wyższych obrotach. Motor
YARIS: 1.33 Dual VVT-i jest oszczędny, ale ma problem ze zbieraniem się nagarów.
YARIS: 1.33 Dual VVT-i jest oszczędny, ale ma problem ze zbieraniem się nagarów. Motor

FIAT PUNTO: HISTORIA MODELU

Fiat Punto Evo (2009-)

Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor
Fiat Punto Evo (2009-)
Fiat Punto Evo (2009-)Motor

SKODA FABIA: HISTORIA MODELU

Skoda Fabia Monte Carlo (2011)

Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)
Skoda Fabia Monte Carlo (2011)Motor

TOYOTA YARIS: HISTORIA MODELU

Toyota Yaris (2011-)

Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor
Toyota Yaris (2011-)
Toyota Yaris (2011-)Motor

UŻYWANY FIAT PUNTO EVO (OD 2009 R.): CHARAKTERYSTYKA, DANE TECHNICZNE

WYMIARY: długość: 407 cm, szerokość: 169 cm, wysokość: 149 cm, rozstaw osi: 251 cm
WYMIARY: długość: 407 cm, szerokość: 169 cm, wysokość: 149 cm, rozstaw osi: 251 cmMotor

Fiat Punto Evo (2009-): dane techniczne i osiągi

Wersja
1.2
1.4
1.4 T-JET
1.3 M-JET
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy, turbo
turbodiesel
Pojemność skokowa
1242 cm3
1368 cm3
1368 cm3
1248 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
R4/8
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
65 KM/5500
77 KM/6000
135 KM/5000
75 KM/4000
Maksymalny moment obrotowy
102 Nm/3000
115 Nm/3250
206 Nm/1750
190 Nm/1500
Osiągi (dane producenta)     
Prędkość maksymalna
156 km/h
165 km/h
205 km/h
165 km/h
Przysp. 0-100 km/h
14,4 s
13,2 s
8,5 s
13,6 s
Średnie zużycie paliwa
5,2 l/100 km
5,7 l/100 km
5,6 l/100 km
4,1 l/100 km

UŻYWANA SKODA FABIA (2006-2014): CHARAKTERYSTYKA, DANE TECHNICZNE

WYMIARY: długość: 400 cm, szerokość: 164 cm, wysokość: 150 cm, rozstaw osi: 245 cm
WYMIARY: długość: 400 cm, szerokość: 164 cm, wysokość: 150 cm, rozstaw osi: 245 cmMotor

Skoda Fabia (2006-2014): dane techniczne i osiągi

Wersja
1.2
1.2 TSI
1.2 TDI
1.6 TDI
Silnik
benzynowy
benzynowy, turbo
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1198 cm3
1197 cm3
1199 cm3
1598 cm3
Układ cylindrów/zawory
R3/12
R4/8
R3/12
R4/16
Moc maksymalna
70 KM/5400
105 KM/5000
75 KM/4200
90 KM/4200
Maksymalny moment obrotowy
112 Nm/3000
175 Nm/1550
180 Nm/2000
230 Nm/1500
Osiągi (dane producenta)     
Prędkość maksymalna
163 km/h
191 km/h
166 km/h
176 km/h
Przysp. 0-100 km/h
14,9 s
10,1 s
14,3 s
12,6 s
Średnie zużycie paliwa
5,5 l/100 km
5,3 l/100 km
3,8 l/100 km
4,2 l/100 km

UŻYWANA TOYOTA YARIS (OD 2011 R.): CHARAKTERYSTYKA, DANE TECHNICZNE

WYMIARY: długość: 389 cm, szerokość: 169 cm, wysokość: 151 cm, rozstaw osi: 251 cm
WYMIARY: długość: 389 cm, szerokość: 169 cm, wysokość: 151 cm, rozstaw osi: 251 cmMotor

Toyota Yaris (2011-): dane techniczne i osiągi

Wersja
1.0 VVT-i
1.3 DVVT-i
1.5 HYBRID
1.4 D-4D
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy + elektryczny
turbodiesel
Pojemność skokowa
998 cm3
1329 cm3
1496 cm3
1364 cm3
Układ cylindrów/zawory
R3/12
R4/16
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
69 KM/6000
99 KM/6000
100 KM
90 KM/3800
Maksymalny moment obrotowy
95 Nm/4300
125 Nm/4000
111 + 169 Nm
250 Nm/1800
Osiągi (dane producenta)     
Prędkość maksymalna
155 km/h
175 km/h
165 km/h
175 km/h
Przysp. 0-100 km/h
15,3 s
11,7 s
11,8 s
10,8 s
Średnie zużycie paliwa
4,3 l/100 km
5,4 l/100 km
3,5 l/100 km
3,9 l/100 km

UŻYWANY FIAT PUNTO EVO (OD 2009 R.): TYPOWE USTERKI

  • Zużycie łańcucha rozrządu, spalanie oleju - problemy z dieslami 1.3 M-Jet, ale dotyczą tylko najstarszych egzemplarzy.
  • Wycieki oleju z 1.6 M-Jet.
  • Odpadające i łomoczące osłony nadkoli.
  • Korozja układu wydechowego.
  • Śniedziejące połączenia elektryczne.
CHROBOTANIE PODCZAS JAZDY ma często prozaiczną przyczynę: odczepiło się plastikowe nadkole.
CHROBOTANIE PODCZAS JAZDY ma często prozaiczną przyczynę: odczepiło się plastikowe nadkole.Motor

UŻYWANA SKODA FABIA (2006-2014): TYPOWE USTERKI

  • Zużycie oleju i awarie turbosprężarek: zdarzają się w 1.2 TSI.
  • Zgrzytanie z łańcucha rozrządu, przepalone cewki zapłonowe: 1.2 12V.
  • Nieszczelności układu chłodzenia.
  • Nietrwałe tylne łożyska.
  • Wadliwa partia silników 1.4 TDI: luz na panewkach głównych wału korbowego.
SPRAWDŹ STAN OLEJU przed zakupem wersji 1.2 TSI. Bywa go mniej niż twierdzi sprzedający.
SPRAWDŹ STAN OLEJU przed zakupem wersji 1.2 TSI. Bywa go mniej niż twierdzi sprzedający.Motor

UŻYWANA TOYOTA YARIS (OD 2011 R.): TYPOWE USTERKI

  • Zbieranie się nagaru w silniku 1.33 Dual VVT-i: z czasem prowadzi do braku możliwości uruchomienia silnika - zawory przestają się zamykać.
  • Kamera cofania przestaje się włączać.
  • Przypadki korozji na klapie bagażnika.
  • Skrzypiąca obudowa tablicy przyrządów.
RDZA NA TYLNEJ KLAPIE to problem wszystkich generacji Yarisa. Na szczęście tylko estetyczny.
RDZA NA TYLNEJ KLAPIE to problem wszystkich generacji Yarisa. Na szczęście tylko estetyczny.Motor

UŻYWANE FIAT PUNTO EVO, SKODA FABIA, TOYOTA YARIS: OCENA KOŃCOWA

Porównanie aut miejskich
Porównanie aut miejskichMotor

UŻYWANE FIAT PUNTO EVO, SKODA FABIA, TOYOTA YARIS: PODSUMOWANIE

Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?