Najgorsze silniki znanych marek. Tych wersji lepiej unikać

W ostatnich latach powstało kilka silników, które nie słyną z niezawodności
W ostatnich latach powstało kilka silników, które nie słyną z niezawodności123RF/PICSEL

Spis treści:

  1. Wady silnika 1.2 PureTech GEN1 i GEN2 w Citroenach, Oplach i Peugeotach
  2. Problemy z silnikiem 1.6 THP - montowanym w BMW, Citroenach, Mini i Peugeotach
  3. Bolączki 1.8 TFSI Volkswagena
  4. Co się psuje w 1.8 1ZZ-FE Toyoty
  5. Usterki silnika 2.0 TDI z Volkswagena, Mitsubishi, Dodge'a
  6. Problem z 2.0 D N47 od BMW
  7. Usterkowy silnik 2.0 D od Subaru
  8. Co się psuje w 2.0 TDCi w Fordach i Jaguarach

Wady silnika 1.2 PureTech GEN1 i GEN2 w Citroenach, Oplach i Peugeotach

Zobacz również:

Stellantis przedłuża gwarancję na silniki 1.2 Pure Tech. Lista marek, modeli i roczników objętych nową gwarancją
Samochody używane

Przedłużona gwarancja na Ople, Peugeoty i Citroeny. Tysiące aut w Polsce

Paweł Rygas
Paweł Rygas

    Problemy z silnikiem 1.6 THP - montowanym w BMW, Citroenach, Mini i Peugeotach

    Zobacz również:

    Na każdej liście najbardziej niezawodnych silników Diesla pojawia się ta jednostka BMW
    Porady

    Niezniszczalne silniki Diesla. Wybieramy najlepszą siódemkę

    Szymon Piaskowski
    Szymon Piaskowski

      Bolączki 1.8 TFSI Volkswagena

      Co się psuje w 1.8 1ZZ-FE Toyoty

      Zobacz również:

      Niektóre małe silniki mogą być awaryjne.
      Porady

      Mały silnik, duży problem. Pięć najgorszych jednostek małolitrażowych

      Szymon Piaskowski
      Szymon Piaskowski

        Usterki silnika 2.0 TDI z Volkswagena, Mitsubishi, Dodge'a

        Problem z 2.0 D N47 od BMW

        • Nietrwałe dwumasowe koło zamachowe
        • Usterki kół pasowych osprzętu silnika
        • Pękające klapki w kolektorze dolotowym
        • Awarie turbosprężarki
        • Problemy z układem smarowania (szybkie starzenie się oleju, wycieki)
        • Częste awarie filtra cząstek stałych
        • Pękający wał korbowy (wada technologiczna)
        • Szybko zużywające się przewody podciśnienia
        • Awarie pompy wtryskowej

        Zobacz również:

        Najgorsze silniki w samochodach używanych zdaniem polskich mechaników. Wiele z nich zdobyło tytuł Silnika Roku
        Porady

        Najgorsze "silniki roku" według polskich mechaników. Mamy listę

        Paweł Rygas
        Paweł Rygas

          Usterkowy silnik 2.0 D od Subaru

          Co się psuje w 2.0 TDCi w Fordach i Jaguarach