Skoda Superb 2.0 TSI DSG L&K - test

Superb po liftingu otrzymał zmienione światła, a na klapie bagażnika, która ma teraz przetłoczenie, umieszczono tablicę rejestracyjną.
Superb po liftingu otrzymał zmienione światła, a na klapie bagażnika, która ma teraz przetłoczenie, umieszczono tablicę rejestracyjną.Motor
Nowy wzór kierownicy to właściwie jedyna zauważalna zmiana we wnętrzu Superba. Poza tym wszystko po staremu, czyli dobra ergonomia i porządna jakość wykonania.
Nowy wzór kierownicy to właściwie jedyna zauważalna zmiana we wnętrzu Superba. Poza tym wszystko po staremu, czyli dobra ergonomia i porządna jakość wykonania.Motor

Zobacz również:

    Skoda Superb 2.0 TSI DSG L&K

    liftbacku. W porównaniu z autem przed liftingiem, znacząco tę czynność ułatwiono.
    liftbacku. W porównaniu z autem przed liftingiem, znacząco tę czynność ułatwiono.Motor
    Klapę bagażnika można w Superbie otwierać jak w sedanie lub...
    Klapę bagażnika można w Superbie otwierać jak w sedanie lub...Motor
    Bardzo wygodne siedzenia. Skórzana tapicerka i „elektryka” to wyposażenie seryjne.
    Bardzo wygodne siedzenia. Skórzana tapicerka i „elektryka” to wyposażenie seryjne.Motor
    Elektryczna regulacja przedniego fotela z tylnej kanapy kosztuje 200 zł.
    Elektryczna regulacja przedniego fotela z tylnej kanapy kosztuje 200 zł.Motor
    Gigantyczna przestronność.
    Gigantyczna przestronność.Motor
    Z tyłu jest wyświetlacz temperatury, zegarek, podgrzewanie siedzeń, i gniazdo 12V. Nie ma ustawiania parametrów klimatyzacji.
    Z tyłu jest wyświetlacz temperatury, zegarek, podgrzewanie siedzeń, i gniazdo 12V. Nie ma ustawiania parametrów klimatyzacji.Motor
    Skoda Superb 2.0 TSI DSG L&K
    Skoda Superb 2.0 TSI DSG L&KMotor
    18-calowe felgi są seryjne. Bez dopłaty można je zamienić na „siedemnastki”.
    18-calowe felgi są seryjne. Bez dopłaty można je zamienić na „siedemnastki”.Motor
    Nowy wzór kierownicy to właściwie jedyna zauważalna zmiana we wnętrzu Superba. Poza tym wszystko po staremu, czyli dobra ergonomia i porządna jakość wykonania.
    Nowy wzór kierownicy to właściwie jedyna zauważalna zmiana we wnętrzu Superba. Poza tym wszystko po staremu, czyli dobra ergonomia i porządna jakość wykonania.Motor
    Bagażnik mieści 595 l z zestawem naprawczym i o 30 l mniej z kołem zapasowym.
    Bagażnik mieści 595 l z zestawem naprawczym i o 30 l mniej z kołem zapasowym.Motor
    200-konny silnik benzynowy połączony ze skrzynią DSG to znakomity tandem.
    200-konny silnik benzynowy połączony ze skrzynią DSG to znakomity tandem.Motor
    Superb po liftingu otrzymał zmienione światła, a na klapie bagażnika, która ma teraz przetłoczenie, umieszczono tablicę rejestracyjną.
    Superb po liftingu otrzymał zmienione światła, a na klapie bagażnika, która ma teraz przetłoczenie, umieszczono tablicę rejestracyjną.Motor
    Nowa „twarz” Skody. Taką mają teraz modele Rapid, Octavia, Superb oraz Yeti.
    Nowa „twarz” Skody. Taką mają teraz modele Rapid, Octavia, Superb oraz Yeti.Motor

    Skoda Superb 2.0 TSI DSG L&K - podsumowanie

    • bardzo duża przestronność,
    • pojemny bagażnik,
    • dynamiczny silnik,
    • szybka praca skrzyni,
    • komfortowe resorowanie,
    • bogate wyposażenie.
    • brak najnowszych systemów bezpieczeństwa, np. aktywnego tempomatu,
    • spore zużycie paliwa w ruchu miejskim,
    • przeciętna trakcja.

    Dane techniczne: Skoda Superb 2.0 TSI DSG L&K

    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1984 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    200 KM/5100
    Maks. moment obrotowy
    280 Nm/1750
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    aut./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz.
    Długość/szerokość/wysokość
    483/181/146 cm
    Rozstaw osi
    276 cm
    Średnica zawracania
    11,7 m
    Masa/ładowność
    1465/638 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    595/1700 l
    Poj. zbiornika paliwa
    60 l (Pb 95)
    Opony
    225/40 R18
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    240 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,7 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,4 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    35,1 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    35,1 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    64,9 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    96 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    3,0
    Zużycie paliwa
     
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    10,6/6,3/7,9
    Teoretyczny zasięg
    760 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    12,3/8,1/10,2
    Rzeczywisty zasięg (benz.+LPG)
    590 km
    Cena wersji podstawowej**
    94 900 zł
    Cena
    127 350 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby;
    *przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem