Renault Espace. Spóźniłem się na autobus, muszę jeździć SUV-em za 220 tys. zł.

Renault Espace E-Tech full hybrid  w wersji iconic
Renault Espace E-Tech full hybrid w wersji iconicPaweł RygasINTERIA.PL

Nowe Renault Espace. Koniec z rodzinnym autobusem - od dziś będziecie jeździć SUV-em

Renault Espace E-Tech full hybrid w wersji iconic
Renault Espace E-Tech full hybrid w wersji iconicPaweł RygasINTERIA.PL

Nowe renault Espace - ile miejsca w środku?

Renault Espace E-Tech full hybrid w wersji iconic
Renault Espace E-Tech full hybrid w wersji iconicPaweł RygasINTERIA.PL

Zobacz również:

    W Renault Espace na tylne siedzenia wsiada się tak
    W Renault Espace na tylne siedzenia wsiada się takPaweł RygasINTERIA.PL

    Renault Espace - wnętrze

    Renault Espace E-Tech full hybrid w wersji iconic - wnętrze
    Renault Espace E-Tech full hybrid w wersji iconic - wnętrzePaweł RygasINTERIA.PL
    Podobno wielkość nie ma znaczenia, ale w Renault Espace tylna wycieraczka nie imponuje rozmiarem
    Podobno wielkość nie ma znaczenia, ale w Renault Espace tylna wycieraczka nie imponuje rozmiaremPaweł RygasINTERIA.PL

    Wnętrze nowego Renault Espace. Startujemy - proszę zapiąć pasy

    Renault Espace E-Tech iconic - liczba przełączników po prawej stronie kierownicy może trochę przytłaczać
    Renault Espace E-Tech iconic - liczba przełączników po prawej stronie kierownicy może trochę przytłaczaćPaweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace E-Tech full hybrid w wersji iconic
    Renault Espace E-Tech full hybrid w wersji iconicPaweł RygasINTERIA.PL

    Jak jeździ nowe Renault Espace?

    Renault Espace w wersji iconic - w drugim rzędzie siedzeń jest wygodnie, ale mocowania isofix znajdziemy tylko na skrajnych siedziskach
    Renault Espace w wersji iconic - w drugim rzędzie siedzeń jest wygodnie, ale mocowania isofix znajdziemy tylko na skrajnych siedziskachPaweł RygasINTERIA.PL
    W trzecim rzędzie siedzeń Renault Espace miejsca nad głową nie jest zbyt wiele. Ale wystarczy dla osób poniżej 1,75 m wzrostu
    W trzecim rzędzie siedzeń Renault Espace miejsca nad głową nie jest zbyt wiele. Ale wystarczy dla osób poniżej 1,75 m wzrostuPaweł RygasINTERIA.PL

    Nowe Renault Espace - napęd

    Renault Espace E-Tech full hybrid w wersji iconic - dotykowy ekran działa płynnie. System info-rozrywki bazuje na Androidzie
    Renault Espace E-Tech full hybrid w wersji iconic - dotykowy ekran działa płynnie. System info-rozrywki bazuje na AndroidziePaweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace E-Tech full hybrid w wersji iconic
    Renault Espace E-Tech full hybrid w wersji iconicPaweł RygasINTERIA.PL

    Renault Espace Iconic

    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL

    Ile pali nowe Renault Espace?

    Renault Espace E-Tech full hybrid w wersji iconic - wynik zużycia paliwa z duuuużą przewagą jazdy po drogach szybkiego ruchu, również po niemieckich autostradach
    Renault Espace E-Tech full hybrid w wersji iconic - wynik zużycia paliwa z duuuużą przewagą jazdy po drogach szybkiego ruchu, również po niemieckich autostradachPaweł RygasINTERIA.PL

    Ile kosztuje nowe Renault Espace?

    Renault Espace Iconic

    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL
    Renault Espace
    Renault Espace Paweł RygasINTERIA.PL