Mazda ma poważny problem

Mazda ma poważny problem. Problem, który bardzo chciałoby mieć większość jej konkurentów.

Ten problem nazywa się klęską urodzaju nowych modeli. Najstarszy w gamie ma zaledwie 18 miesięcy, najmłodsze - "dwójka" i CX-3 - jeszcze nie pojawiły się w sprzedaży. Do tej pory podstawę sprzedaży Mazdy w Polsce stanowiły większe modele - "trójka", "szóstka" i CX-5. W ubiegłym roku na nasze drogi wyjechało ich, odpowiednio, około 3000, 2700 i 1700 egzemplarzy.

Pojawienie się nowych, mniejszych modeli raczej nie zachwieje wysoką sprzedażą większych, ale przyciągnie do Mazdy nowych klientów. Ilu?  Więcej na ten temat TUTAJ.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy