Infiniti QX70S 5.0 Premium - test

Infiniti QX70S 5.0 Premium - test
Infiniti QX70S 5.0 Premium - testMotor
Wysoka jakość, choć to nie poziom np. BMW X5. System multimedialny jest skomplikowany w obsłudze i z przestarzałą mapą. Gruba kierownica.
Wysoka jakość, choć to nie poziom np. BMW X5. System multimedialny jest skomplikowany w obsłudze i z przestarzałą mapą. Gruba kierownica.Motor

Infiniti QX70S 5.0 Premium

Infiniti QX70S 5.0 Premium
Infiniti QX70S 5.0 PremiumMotor
Infiniti QX70S 5.0 Premium
Infiniti QX70S 5.0 PremiumMotor
Tylko 410-litrowy bagażnik. Za to ładnie wykończony i z kołem dojazdowym.
Tylko 410-litrowy bagażnik. Za to ładnie wykończony i z kołem dojazdowym.Motor
Przyciski komputera pokładowego są zbyt daleko od kierowcy. Niewygodne.
Przyciski komputera pokładowego są zbyt daleko od kierowcy. Niewygodne.Motor
Tryb „Snow” poprawia trakcję zimą. Przycisk z prawej utwardza zawieszenie.
Tryb „Snow” poprawia trakcję zimą. Przycisk z prawej utwardza zawieszenie.Motor
Wysoka jakość, choć to nie poziom np. BMW X5. System multimedialny jest skomplikowany w obsłudze i z przestarzałą mapą. Gruba kierownica.
Wysoka jakość, choć to nie poziom np. BMW X5. System multimedialny jest skomplikowany w obsłudze i z przestarzałą mapą. Gruba kierownica.Motor
Wysoki tunel środkowy. Kanapa z ustawianym kątem oparcia. Dużo miejsca.
Wysoki tunel środkowy. Kanapa z ustawianym kątem oparcia. Dużo miejsca.Motor
Świetne fotele z regulacją szerokości. Szkoda, że nie da się ich bardziej cofnąć.
Świetne fotele z regulacją szerokości. Szkoda, że nie da się ich bardziej cofnąć.Motor

Infiniti QX70S 5.0 Premium - podsumowanie

Zobacz również:

    • świetna trakcja,
    • znakomite osiągi,
    • wysoki komfort akustyczny,
    • bogate wyposażenie,
    • pewne prowadzenie
    • ogromne zużycie paliwa,
    • mały bagażnik,
    • niska ładowność,
    • ograniczony komfort zawieszenia,
    • cena zakupu

    Dane techniczne, osiągi: Infiniti QX70S 5.0 Premium

     
    Infiniti QX70S
    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    5026 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V8/32
    Moc maksymalna
    390 KM/6500
    Maks. moment obrotowy
    500 Nm/4400
    Skrzynia biegów
    aut./7-biegowa
    Napęd
    4x4
    Dług./szer./wys.
    487/193/168 cm
    Rozstaw osi
    289 cm
    Masa/ładowność
    2120/475 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    410/1305 l
    Poj. zbiornika paliwa
    90 l (Pb 98)
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    250 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,8 s
    Zużycie paliwa wg prod. (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km) 
    18,9/9,8/13,1
    Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    20,3/12,2/16,3
    Cena
    319 325 zł