Używane Infiniti FX (2003-2008)

35 tys. zł to absolutne minimum za egzemplarz w kiepskim stanie. Te ładne kosztują od 40 tys. zł w górę.
35 tys. zł to absolutne minimum za egzemplarz w kiepskim stanie. Te ładne kosztują od 40 tys. zł w górę.Motor
Wzorowa czytelność, łatwa obsługa i niezłe materiały wykończeniowe. Mimo upływu lat zachowawcza stylizacja wciąż może się podobać. Zestaw wskaźników reguluje się razem z kierownicą.
Wzorowa czytelność, łatwa obsługa i niezłe materiały wykończeniowe. Mimo upływu lat zachowawcza stylizacja wciąż może się podobać. Zestaw wskaźników reguluje się razem z kierownicą.Motor
Ten mało popularny model zasługuje na uwagę: jest wyjątkowo niezawodny!

Infiniti FX (2003-2008)

Używane Infiniti FX (2003-2008)
Używane Infiniti FX (2003-2008)Motor
35 tys. zł to absolutne minimum za egzemplarz w kiepskim stanie. Te ładne kosztują od 40 tys. zł w górę.
35 tys. zł to absolutne minimum za egzemplarz w kiepskim stanie. Te ładne kosztują od 40 tys. zł w górę.Motor
Uwaga! Wszystkie Infinifi FX mają 20-calowe koła. Koszt jednej opony to ok. 2 tys. zł.
Uwaga! Wszystkie Infinifi FX mają 20-calowe koła. Koszt jednej opony to ok. 2 tys. zł.Motor
FX50 – udany następca, pod maską 390–konny silnik.
FX50 – udany następca, pod maską 390–konny silnik.Motor
Kolumna kierownicza regulowana jest elektrycznie. Automatycznie unosi się, aby ułatwić wsiadanie.
Kolumna kierownicza regulowana jest elektrycznie. Automatycznie unosi się, aby ułatwić wsiadanie.Motor
Pojemność bagażnika to 420 l. Zbiornik na LPG można ukryć w pokaźnej wnęce na koło zapasowe.
Pojemność bagażnika to 420 l. Zbiornik na LPG można ukryć w pokaźnej wnęce na koło zapasowe.Motor
FX35 oferowany był wyłącznie z automatami. Biegi można wybierać także w trybie ręcznym.
FX35 oferowany był wyłącznie z automatami. Biegi można wybierać także w trybie ręcznym.Motor
Wzorowa czytelność, łatwa obsługa i niezłe materiały wykończeniowe. Mimo upływu lat zachowawcza stylizacja wciąż może się podobać. Zestaw wskaźników reguluje się razem z kierownicą.
Wzorowa czytelność, łatwa obsługa i niezłe materiały wykończeniowe. Mimo upływu lat zachowawcza stylizacja wciąż może się podobać. Zestaw wskaźników reguluje się razem z kierownicą.Motor
Z tyłu nie jest już tak przestronnie. Rosłym pasażerom wsiadanie utrudniają także wąskie drzwi.
Z tyłu nie jest już tak przestronnie. Rosłym pasażerom wsiadanie utrudniają także wąskie drzwi.Motor
W tej kwestii wszyscy użytkownicy są zgodni: miejsce kierowcy jest bardzo wygodne.
W tej kwestii wszyscy użytkownicy są zgodni: miejsce kierowcy jest bardzo wygodne.Motor
Poprzednik FX-a, czyli QX4 był wyjątkowym niewypałem.
Poprzednik FX-a, czyli QX4 był wyjątkowym niewypałem.Infiniti

Infiniti FX (2003-2008) - podsumowanie

  • Szybko zużywają się klocki i tarcze hamulcowe: to typowe w ciężkich autach z wysoką mocą i automatyczną przekładnią.
  • Pękają sprężyny zawieszenia: jest to zużycie eksploatacyjne, wynikające z wieku, przebiegu i masy samochodu.
  • Zużycie tulejek wahaczy: tulejki wahaczy to jedne z nielicznych części, które można kupić tanio w internecie (ceny od 60 zł za sztukę).

Dane techniczne: Infiniti FX (2003-2008)

Wersja
FX35
FX45
Silnik
benzynowy
benzynowy
Pojemność skokowa
3498 cm3
4494 cm3
Układ cylindrów/zawory
V6/24
V8/32
Moc maksymalna
280 KM
315 KM
Maksymalny moment obrotowy
366 Nm
446 Nm
Osiągi
 
 
Prędkość maksymalna
220 km/h
233 km/h
Przysp. 0-100 km/h
7,1 s
6,3 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
12,0
13,5