VW fox jak polo
Volkswagen fox nie jest w Europie popularnym samochodem.
Wynika to głównie z założeń samej firmy, która traktuje ten model jako auto dla ubogich, dlatego produkuje go i promuje głównie na rynkach Ameryki Południowej.
W Europie fox pojawił się dopiero w 2005 roku i tylko w wersji trzydrzwiowej, a jego zadaniem było zastąpienie lupo. W Brazylii model ten jest jednak na tyle istotny, że poddano go właśnie liftingowi.
Największe zmiany dotknęły przednią część nadwozia, która upodobniła się do polo czy golfa VI. Z tyłu zmieniono kształt zderzaka, klapy bagażnika i lamp zespolonych, a we wnętrzu pojawiła się nowa deska rozdzielcza.
Obecnie nie wiadomo, czy odświeżone lupo trafi do Europy. Może na to po prostu braknąć czasu, gdyż na 2011 rok zaplanowano rynkowy debiut produkcyjnej wersji modelu up!, który ma pełnił rolę najmniejszego volkswagena.