Taki jest nowy Hyundai Santa Fe!

​Hyundai opublikował pierwsze zdjęcia nowego Santa Fe. Nowa wersja flagowego SUV-a koreańskiej marki oferuje szereg ulepszeń oraz nowe układy napędowe - hybrydowy i hybrydowy plug-in.

Hyundai opublikował pierwsze zdjęcia i filmy nowego Santa Fe. Nowa wersja flagowego SUV-a koreańskiej marki oferuje szereg ulepszeń oraz nowe układy napędowe - hybrydowy i hybrydowy plug-in. Ponadto będzie to pierwszy pojazd Hyundaia oferowany w Europie, wykorzystujący całkowicie nową platformę trzeciej generacji. 

Nowy Santa Fe to najdłużej obecny na rynku SUV marki Hyundai. Pojawił się na rynku 20 lat temu, a w Europie sprzedawany jest od 2001 roku. 
Oprócz dostępnych po raz pierwszy układów napędowych, hybrydowego i hybrydowego typu plug-in, nowy Santa Fe otrzymał charakterystyczny design, a także został wyposażony w szereg nowych technologii i systemów bezpieczeństwa. 

Dzięki szeregowi nowych funkcji nowy Santa Fe ma być prawdziwym samochodem premium. 

Reklama

Nowy Santa Fe będzie pierwszym samochodem marki Hyundai dostępnym z opcjonalnym pakietem Luxury. Zewnętrzna część pakietu obejmuje dedykowane 20-calowe koła oraz zderzaki, przedni i tylny, jak również boczne panele lakierowane w kolorze nadwozia, zamiast matowej czerni.

Nowe wnętrze Santa Fe zapewnia teraz więcej przestrzeni, komfortu i wygody w porównaniu do poprzedniego modelu. Każdy element jest wykończony wysokiej jakości miękkimi w dotyku materiałami. Dolna część deski rozdzielczej i konsola środkowa zostały przeprojektowane, a nowy ekran dotykowy systemu multimediów ma teraz 10,25 cala. 

Konsola środkowa z przyciskami do wyboru kierunku jazdy jest płynnie połączona z deską rozdzielczą. Po raz pierwszy nowy Santa Fe jest wyposażony w selektor trybów jazdy. Pokrętło sterujące umieszczono na konsoli środkowej, aby wygodnie przełączać się między różnymi trybami jazdy.

Wszystkie przyciski zostały zgromadzone na środku w celu intuicyjnego i ergonomicznego użytkowania. Z fotela kierowcy wszystko jest w zasięgu ręki. Uchwyt na kubek można zamknąć, gdy nie jest używany, a schowek pod konsolą zapewnia dodatkowe miejsce do przechowywania. Modernizacja wnętrza klasy premium uwzględnia również nowe, w pełni cyfrowe zegary z wyświetlaczem o przekątnej 12,3 cala.

Nowy Santa Fe to pierwszy Hyundai w Europie, który trafi do sprzedaży wraz z nowym układem hybrydowym Smartstream i hybrydowym typu plug-in. Szczegółów jednak jeszcze brak.


Nowa platforma Santa Fe zapewnia znaczną poprawę bezpieczeństwa podczas kolizji. Dzięki zastosowaniu struktury wielokierunkowego rozłożenia obciążenia, tłoczenia na gorąco i integracji stalowej blachy o bardzo wysokiej wytrzymałości, platforma umożliwia lepsze pochłanianie uderzenia przez samochód w przypadku kolizji, minimalizując jednocześnie deformację przestrzeni pasażerskiej.

Nowy Santa Fe będzie dostępny w Europie od września 2020 roku. Przed premierą poznamy informacje o układach napędowych.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy