Robert De Niro reklamuje Kię e-Niro

Kia rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię reklamową nowego elektrycznego crossovera – Kia e-Niro – z udziałem aktora Roberta De Niro.

W serii reklam, które będą emitowane w telewizji, internecie i w prasie De Niro - jako ambasador nowego elektrycznego samochodu marki Kia - podkreśli, że e-Niro zostało zaprojektowane z myślą o przełamaniu wszelkich ograniczeń, z którymi samochody elektryczne były kojarzone do tej pory. Również ograniczeń dotyczących wysokiej ceny zakupu.

Współpraca Kia Motors z De Niro opiera się na wyjątkowym charakterze i wielkim poczuciu humoru aktora, który zwróci uwagę na liczne zalety e-Niro - m.in. duży zasięg, który wynosi 485 kilometrów, zaawansowane systemy asystujące i poprawiające komfort oraz technologie związane z odzyskiem energii i funkcjonalność crossovera.

Reklama

Artur Martins, wiceprezes ds. marketingu i planowania produktów w Kia Motors Europe, powiedział: "Komunikacja marketingowa e-Niro będzie tak samo wyjątkowa, jak sam samochód. Reklamy są inspirowane wyjątkowym poczuciem humoru Roberta De Niro i jego zamiłowaniem do rozrywki. Aktor edukuje w nich kierowców na temat e-Niro - samochodu, który przełamuje wiele przeszkód związanych z posiadaniem aut elektrycznych".

Opracowana wspólnie przez Kia Motors Europe i Innocean Worldwide Europe ogólnoeuropejska kampania reklamowa Kia e-Niro z udziałem Roberta De Niro rozpocznie się już w listopadzie.

Debiut Kia e-Niro w europejskiej specyfikacji podczas salonu samochodowego w Paryżu

e-Niro, które w europejskiej wersji wyposażenia debiutuje dzisiaj w Paryżu, jest pierwszym całkowicie elektrycznym crossoverem marki Kia. Zasięg modelu wynosi do 485 km w cyklu mieszanym i do 615 kilometrów w mieście.

E-Niro jest dostępne z dwoma litowo-jonowymi akumulatorami - o pojemności 64 kWh lub 39,2 kWh, który na jednym naładowaniu do pełna zapewnia zasięg 312 km. Po podłączeniu e-Niro do szybkiej ładowarki zasilanej prądem o mocy 100 kW, potrzeba tylko 54 minut, aby akumulator o pojemności 64 kWh naładować w 80 procentach. Auto wejdzie do sprzedaży pod koniec 2018 roku.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy