Reklamy a rzeczywistość...

W najnowszym, 44. numerze tygodnika "Motor" sprawdzamy, czy można kupić samochód w wersji podstawowej za cenę podaną w reklamie.

Jak wygląda rzeczywistość w raporcie pt. "Ukryte koszty". W naszym porównaniu na przykładzie czterech par samochodów (Peugeot 107 kontra Fiat Grande Punto, Toyota Yaris kontra Honda Civic, Skoda Fabia kontra Volkswagen Passat i Suzuki Grand Vitara kontra Infiniti FX35) szukamy odpowiedzi na pytanie: kupić nowy czy używany.

W dziale "Pierwsza jazda" Opel Insignia - nowy flagowiec z Russelsheim, który ma być manifestacją niemieckiej technologii i precyzji. Z kolei w dziale "Testy" w tym tygodniu m.in. odświeżony Chevrolet Aveo i sprawdzamy czym różni się VW Jetta Bluemotion od standardowego modelu. W dziale "Używane" Ford Fiesta ( 1995-2002) - mały samochód, który ma swoje wady, ale jest zdecydowanie lepszy niż opinia o nim i przegląd 9 małych SUV-ów Co powinniśmy sami zrobić w swoim samochodzie przed nadejściem zimy, w jaki sposób można poprawić oświetlenie samochodu i o czym należy pamiętać przed wymianą żarówki.

Reklama

Te i inne rady w dziale "Porady". Zachęcamy też do lektury stałych rubryk, a wśród nich działu "Bezpieczna droga", w którym poruszamy ważne zagadnienia związane z ruchem drogowym i "Technika" - tym razem poświęconemu budowie sprzęgła. Te i wiele innych ciekawych informacji o wszystkim, co wiąże się z motoryzacją, znaleźć można w najnowszym, 44. numerze tygodnika "Motor". Od poniedziałku w kioskach!

tygodnik "Motor"
Dowiedz się więcej na temat: motor | reklamy | rzeczywistość
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy