Range Rover SVAutobiography

Już w środę, 1 kwietnia, w Nowym Jorku zaczyna się Międzynarodowy Salon Motoryzacyjny. Na imprezie przyciągającej lokalnych nabywców z jak najlepszej strony planują zaprezentować się również europejscy producenci.

Land Rover zaprezentuje w Nowym Jorku nową, topową odmianę Range Rovera - model SVAutobiography. Stworzone przez zespół inżynierów i stylistów z JLR Special Vehicle Operations auto ma być najbardziej luksusowym pojazdem brytyjskiej marki w historii.

Z zewnątrz auto wyróżnia się m.in. osłoną chłodnicy z chromowanymi wlotami powietrza, przestylizowanym napisem Range Rover na masce i poczwórnym zakończeniem układu wydechowego. Nabywcy mogą się też zdecydować na dwubarwne malowanie nadwozia.

Największe zmiany zauważyć można jednak we wnętrzu. Auto otrzymało m.in. aluminiowe pedały, listwy dekoracyjne z polerowanego drewna czy przeprojektowaną konsolę centralną z nowym panelem do obsługi automatycznej skrzyni biegów. Z tyłu zamontowano dwa niezależne fotele o pełnym zakresie regulacji (wyposażone m.in. w podnóżki). Ich pasażerowie mają do dyspozycji składane stoliki i dwa duże, montowane w oparciach przednich foteli, tablety.

Reklama

Na liście opcji znalazła się m.in. wysuwana, wykonana z drewna i aluminium, podłoga bagażnika oraz pakiet "event seating" obejmujący dwa dodatkowe, montowane na krawędzi przedziału bagażowego, skórzane fotele oferujące miejsca siedzące w czasie imprez w plenerze.

Nabywcy SVAutobiography wybierać mogą z szerokiej oferty oferowanych przez Range Rovera jednostek napędowych. Do wyboru są modele: TDV6, SDV6 Hybrid i SDV8. W zależności od rynku, w ofercie pojawi się też doładowany kompresorem SCV6. Po raz pierwszy w historii w ofercie Range Rovera w Stanach Zjednoczonych zadebiutuje auto napędzane silnikiem Diesla.

Topowa odmiana oferowana będzie z doładowanym kompresorem V8 o pojemności 5,0 l. Przekonstruowana jednostka o aluminiowym bloku i głowicach pochwalić się może mocą 550 KM i maksymalnym momentem obrotowym 680 Nm. To o 40 KM i 55 Nm więcej niż w obecnych jednostkach V8 z portfolio Range Rovera. W tym przypadku moc przenoszona jest na koła obu osi za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej przekładni ZF. Nad bezpieczeństwem czuwają, lakierowane na czarno, zaciski hamulcowe Brembo.

Nowy Range Rover SVAutobiography pojawi się w ofercie brytyjskiej marki latem. Ceny modelu startują z pułapu 148 900 funtów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Range Rover
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy