Oto nowa Toyota Hilux
Znamy już europejską specyfikację nowej Toyoty Hilux. Czym auto wyróżnia się na tle innych wersji?
Europejski model poznamy po delikatnie przeprojektowanym pasie przednim z większym wlotem powietrza, który dodawać ma autu "sportowego" charakteru. Samochód ma zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej reflektory główne i dodatkowy wlot powietrza na masce. Subtelne zmiany objęły też wygląd lamp tylnych.
W stosunku do poprzedniego modelu auto pochwalić się może gruntownie przeprojektowaną kabiną. Oprócz zmian w stylistyce inżynierowie skupili się na wprowadzeniu poprawek w systemie wentylacji i ogrzewania. Samochód otrzymał też nowy system infotainment z ekranem dotykowym o przekątnej 7 cali.
Nowa Toyota Hilux oferowana będzie na Starym Kontynencie w czterech wersjach silnikowych: jednej benzynowej i trzech wysokoprężnych. Silnik o zapłonie iskrowym to jednostka o pojemności 2,7 l osiągająca 165 KM i 245 Nm. Paletę silników diesla otwiera - przystosowany do ciężkiej pracy - motor 2,5 l oferujący 102 KM i 260 Nm. Wyżej w hierarchii stoi jednostka o pojemności 2,4 l rozwijająca 149 KM i 400 Nm. Topowe egzemplarze napędzane będą wysokoprężnym silnikiem 2,8 l dysponującym mocą 176 KM i maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm.
W zależności od wybranej wersji silnikowej auto występować będzie z nową, sześciostopniową skrzynią ręczną lub automatyczną przekładnią Super ETC (również o sześciu przełożeniach). Podstawowe wersje oferowane będą wyłącznie z napędem na tylną oś.