Reklama

Opel Corsa z nowym silnikiem i pakietami wyposażenia

Corsa otrzymała jednostkę 1.4 Turbo, stanowiącą pomost pomiędzy wersją OPC, a zwykłymi odmianami.

Silnik ten to nowa konstrukcja wyposażona w zmienne fazy rozrządu oraz turbodoładowanie. W celu obniżenia masy jednostki zastosowano żeliwny blok silnika o drążonej strukturze, drążona wałki rozrządu oraz kolektor dolotowy z tworzywa sztucznego. Zdecydowano się również na zintegrowanie turbiny z kolektorem wydechowym.

Reklama

1.4 Turbo rozwija moc 150 KM oraz maksymalny moment obrotowy wynoszący 220 Nm, dostępny w przedziale 3000-4500 obr./min. Rozpędza on Corsę do 100 km/h w 8,9 s i pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 207 km/h. Jednocześnie Opel zapewnia, że średnie zużycie paliwa to 5,9 l/100 km.

Decydując się na ten silnik do wyboru są dwie wersje wyposażeniowe - Color Edition oraz Innovation. Ta pierwsza występuje już w ofercie Corsy i pozwala ona na skonfigurowanie dwukolorowego samochodu (z czarnym dachem, lusterkami i alufelgami). Druga z kolei jest nowością i składają się na nią między innymi chromowane dodatki, biksenonowe reflektory, LEDy do jazdy dziennej oraz czujnik deszczu i zmierzchu.

Nowością jest także pakiet Turbo Plus, oferujący elementy nawiązujące do odmiany OPC. Są wśród nich poszerzone progi, karbonowy wzór na obudowach lusterek, sportowe nakładki na zderzaki, a w wersji trzydrzwiowej również spojler dachowy. We wnętrzu znajdziemy skórzaną kierownicę OPC, a także opcjonalne fotele Recaro.

Ceny Opla Corsy 1.4 Turbo zaczynają się na niemieckim rynku od 17 380 euro (wersja Color Edition). Pakiet Turbo Plus wymaga dopłaty 800 euro (odmiana pięciodrzwiowa) lub 950 euro (trzydrzwiowe nadwozie).

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Opel | Opel Corsa

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje