Nowy silnik Seata Cordoby

Seat rozszerzył ofertę modeli Cordoba z silnikami Diesla, wprowadzając na rynek wersję z nową jednostką 1.4 TDi o mocy 55 kW (75 KM). Aktualna oferta silników Diesla dostępnych w modelu Cordoba obejmuje następujące jednostki: 1.9 SDi 64 KM (47 kW), 1.4 TDi 75 KM (55 kW), 1.9 TDi 100 KM (74 kW) i 1.9 TDi 130 KM (96 kW).

Nowy trzycylindrowy 75-konny silnik TDi zasilany przez układ pompowtryskiwaczy i współpracujący z pięciostopniową skrzynią biegów pozwala pojazdowi rozwinąć maksymalną prędkość 174 km/h i przyspieszać od 0 do 100 km/h w nieco ponad 14 sekund. Cordoba z silnikiem 1.4 TDi 75 KM charakteryzuje się najniższym zużyciem paliwa wśród wszystkich wersji tego modelu - wynosi ono zaledwie 5,7 litra oleju napędowego na 100 km w jeździe miejskiej, 4,1 l/100km w cyklu pozamiejskim oraz 4,6 l/100km w cyklu mieszanym.

Nowy silnik oferowany jest wyłącznie w pojazdach wyposażonych według standardu Stella, który obejmuje między innymi: ABS, dwie czołowe poduszki powietrzne, elektryczno-hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego, elektryczne podnośniki szyb bocznych z przodu z mechanizmem zapobiegającym przycięciu palców i systemem automatycznego domykania "one-touch", zdalnie sterowany centralny zamek, pirotechniczne napinacze przednich pasów bezpieczeństwa, regulację wysokości przednich foteli, opony o rozmiarze 185/60 i 14-calowe obręcze kół, regulację ustawienia kierownicy w pionie i poziomie, przyciemniane szyby, trzecie światło "stop" wbudowane w pokrywę bagażnika oraz radioodtwarzacz kasetowy z 4 głośnikami.

Nabywca tej wersji Cordoby z silnikiem Diesla może dodatkowo dostosować pojazd do własnych potrzeb, korzystając z oferty wyposażenia opcjonalnego, obejmującego następujące elementy: boczne poduszki powietrzne, odłączaną poduszkę pasażera, TCS, ESP z EBA, alarm wolumetryczny, elektrycznie podgrzewane lusterka boczne, elektryczne podnośniki szyb bocznych z tyłu, lampy przeciwmgielne, pół-automatyczną klimatyzację, 15-calowe obręcze kół z lekkiego stopu, wycieraczki z sensorem deszczu, instalację umożliwiającą podłączenie telefonu, elektrycznie otwierany dach, odtwarzacz CD z 8 głośnikami i zmieniarkę CD.

Na rynku polskim silnik ten nie jest na razie dostępny, importer spodziewa się go najprawdopodobniej w drugiej połowie roku 2003.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: 100 | TDI | Seat Cordoba | silnik
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy