Nowy numer Motoru
"Motor" nr 11/2011 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:
Przed premierą:
Nowe samochody Audi - kluczowe premiery najbliższych lat - od kolejnej generacji A3 po sportowe R5 z platformą konstrukcyjną Porsche.
Pierwsza jazda:
Toyota Verso-S - na następcę modelu Yaris Verso trzeba było czekać długie pięć lat. Auto jest udane, ale przydałoby się poszerzyć gamę silników.
Porównanie:
Seat Exeo ST, Skoda Superb, VW Passat - trzy podobne samochody produkowane przez jeden koncern, chcąc nie chcąc, muszą ze sobą rywalizować. Kto okazał się zwycięzcą czesko-hiszpańsko-niemieckiego starcia w Grupie Volkswagena?
Test:
BMW 535d xDrive Gran Turismo - model 5 GT to kolejna udana próba wypełnienia niszy między segmentami.
Ford Mondeo 2.0 EcoBoost Ghia - przy okazji liftingu Mondeo zmieniło się nieznacznie. Ale, co chyba ważniejsze, znacznie poszerzyła się gama dostępnych opcji wyposażenia.
Peugeot 3008 2.0 HDi Premium+ - crossover Peugeota to udane połączenie kompaktu, minivana i SUV-a.
Nowy, ale nie z salonu - oferta firm, które nie mają autoryzacji producentów, a mimo to sprzedają auta na gwarancji.
Ubezpieczeniowe fakty i mity - rozwiewamy wątpliwości dotyczące polis OC i AC. Pomoże to zaoszczędzić sporo pieniędzy, czasu oraz nerwów.
Systemy nie zawsze pomogą - sytuacje, w których ABS, ESP, system start-stop czy poduszka powietrzna mogą sprawiać problemy.
Płyny pod nadzorem - jak kontrolować poziom płynów eksploatacyjnych i co oznaczają odchyłki od normy.
Samochód używany z gwarancją - ryzyko związane z zakupem używanego auta można ograniczyć, wybierając program sprzedaży organizowany przez generalnego importera.
Nowości GPS - wybrane, zasługujące na zainteresowanie rozwiązania, w jakie wyposażone są nawigacje.
Używane:
40 tys. km Mini Cooperem - podczas dwuletniej eksploatacji auta z 2001 r. ujawniło się sporo usterek, jednak żadna z nich nie była poważna.
Volkswagen Passat B4 - najstarsze generacje tego samochodu osiągnęły pełnoletniość. Mimo to, mocno trzymają ceny na rynku wtórnym.
Motopasje:
Ford Mustang Boss 302 - limitowana, topowa wersja Mustanga pod maską kryje silnik 5.0 V8 o mocy 444 KM.