Nowy numer Motoru

Najnowszy "Motor" nr 21/2010 od poniedziałku w kioskach, a w nim m.in.:

Przed premierą:

Volkswagen Golf VII - poza hatchbackami 3d i 5d na rynku pojawią się sedan, minivan, kombi, coupe i kabriolet.

Pierwsza jazda:

Porsche Cayenne - druga generacja tego SUV-a jest większa, lżejsza i oszczędniejsza od poprzedniej.

Seat Ibiza ST - pierwsze małe kombi Seata od czasów Cordoby Vario.

Nowy Nissan Micra - ma być sprzedawany na całym świecie, a do polskich salonów trafi pod koniec roku.

Porównanie:

Mazda CX-7 2.3 MZR, Subaru Forester 2.5 - mimo że Subaru ma znacznie większe doświadczenie z napędem na cztery koła, Mazda CX-7 walczy z Foresterem jak równy z równym.

Reklama

Test:

Skoda Superb Combi - olbrzymi bagażnik to z pewnością jedna z najważniejszych zalet tego auta z nadwoziem kombi, ale Superb ma ich znacznie więcej.

Porady:

Na jakich światłach - kiedy można korzystać ze świateł dziennych, drogowych i przeciwmgłowych.

Gdzie stosować zamienniki - które naprawy można wykonać z ich użyciem.

Samochód z przyczepą - przepisy i praktyczne porady dotyczące przyczep samochodowych.

30 lat quattro - wszystko o rozwiązaniach napędu na obie osie stosowanych przez Audi.

Aaaaby sprowadzić... - jak przywieźć auto z Niemiec i związane z tym formalności.

Co w aucie piszczy - co może być źródłem hałasów w samochodzie i czy zwiastują one wizytę w warsztacie?

Używane:

Honda Civic VII - pod niezbyt atrakcyjnym nadwoziem kryją się naprawdę poważnie zalety: rewelacyjna przestronność i niezawodność.

Smart CityCoupe/ForTwo - produkowany w latach 1999-2007 dwuosobowy sposób na korki.

Nissan Primera P10 (1990-1996) - przez lata ten model był wzorem niezawodności, dzisiaj wszystko zależy od stanu blacharki.

Motopasje:

Ferrari 599 GTO - najszybsze Ferrari dopuszczone do ruchu drogowego. Pod maską ma dwunastocylindrowy silnik o mocy 670 KM.

tygodnik "Motor"
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy