Nowy numer Motoru
Najnowszy "Motor" nr 21/2010 od poniedziałku w kioskach, a w nim m.in.:
Przed premierą:
Volkswagen Golf VII - poza hatchbackami 3d i 5d na rynku pojawią się sedan, minivan, kombi, coupe i kabriolet.
Pierwsza jazda:
Porsche Cayenne - druga generacja tego SUV-a jest większa, lżejsza i oszczędniejsza od poprzedniej.
Seat Ibiza ST - pierwsze małe kombi Seata od czasów Cordoby Vario.
Nowy Nissan Micra - ma być sprzedawany na całym świecie, a do polskich salonów trafi pod koniec roku.
Porównanie:
Mazda CX-7 2.3 MZR, Subaru Forester 2.5 - mimo że Subaru ma znacznie większe doświadczenie z napędem na cztery koła, Mazda CX-7 walczy z Foresterem jak równy z równym.
Test:
Skoda Superb Combi - olbrzymi bagażnik to z pewnością jedna z najważniejszych zalet tego auta z nadwoziem kombi, ale Superb ma ich znacznie więcej.
Na jakich światłach - kiedy można korzystać ze świateł dziennych, drogowych i przeciwmgłowych.
Gdzie stosować zamienniki - które naprawy można wykonać z ich użyciem.
Samochód z przyczepą - przepisy i praktyczne porady dotyczące przyczep samochodowych.
30 lat quattro - wszystko o rozwiązaniach napędu na obie osie stosowanych przez Audi.
Aaaaby sprowadzić... - jak przywieźć auto z Niemiec i związane z tym formalności.
Co w aucie piszczy - co może być źródłem hałasów w samochodzie i czy zwiastują one wizytę w warsztacie?
Używane:
Honda Civic VII - pod niezbyt atrakcyjnym nadwoziem kryją się naprawdę poważnie zalety: rewelacyjna przestronność i niezawodność.
Smart CityCoupe/ForTwo - produkowany w latach 1999-2007 dwuosobowy sposób na korki.
Nissan Primera P10 (1990-1996) - przez lata ten model był wzorem niezawodności, dzisiaj wszystko zależy od stanu blacharki.
Motopasje:
Ferrari 599 GTO - najszybsze Ferrari dopuszczone do ruchu drogowego. Pod maską ma dwunastocylindrowy silnik o mocy 670 KM.