Nowy numer Motoru
Najnowszy "Motor" nr 9/2010 od poniedziałku w kioskach, a w nim m.in.:
Przed premierą:
Lexus CT 200H - pierwsze kompaktowe auto prestiżowej marki w Polsce pojawi się na początku 2011 r.
Porsche Cayenne - druga generacja najpopularniejszego modelu Porsche do naszych salonów trafi już w maju.
Pierwsza jazda:
Ford S-Max 2.0 SCTi EcoBoost - przy okazji liftingu van Forda otrzymał nowe silnik i przekładnię.
Porównanie:
Nowe BMW serii 5 w pojedynku z obecnym na rynku od roku Mercedesem klasy E - wyłonienie zwycięzcy nie jest łatwe.
Fiat Sedici 2.0 Multijet 4x4 kontra z Peugeot 3008 2.0 HDi - czy rzeczywiście napęd na cztery koła jest niezbędny?
Test:
Seat Ibiza 1.6 TDI Style - nieduży, dość mocny silnik w miejskim samochodzie. Brzmi sensownie, ale czy takie połączenie jest rzeczywiście najlepsze?
Fiat 500 1.3 Multijet Sport - małe auto z tyskiej fabryki jest przebojem w Europie Zachodniej, a jak sprawdza się na naszych drogach?
Kia Sorento 2.2 CRDi Freedom - nowa wersja Sorento zrywa z terenowym rodowodem - ma być bardziej oszczędna i wygodna.
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Style - druga część testu długodystansowego na 50 000 tys. km.
Porady:
Tanie OC dla młodych kierowców - co zrobić, aby nie wydać fortuny na polisę.
10 stresujących sytuacji - jak poradzić sobie z nietypowymi sytuacjami eksploatacyjnymi.
Szukamy dobrego akumulatora - pięć popularnych akumulatorów w morderczym teście.
Polskie tablice rejestracyjne - informacje zawarte w oznaczeniach aut cywilnych oraz należących do różnych służb.
Bezpieczna droga - obowiązujące w Polsce limity prędkości.
Używane:
Honda CR-V (2002-2007), Toyota RAV4 (2000-2006) - pionierzy klasy małych SUV-ów. Ich wszechstronność sprawia, że mocno utrzymują cenę.
Fiat Bravo/Brava - kusząca propozycja. Już za poniżej 10 tys. zł można kupić zadbany egzemplarz od pierwszego właściciela.
Rynek używanych: BMW kontra Mercedes - choć wizerunek marek jest na rynku zupełnie inny, nie zmienia to faktu, że są dla siebie bezpośrednimi konkurentami.