Nowy Ford Focus. Znamy ceny

W ubiegłym miesiącu Ford zaprezentował kolejną, czwartą, generację kompaktowego Focusa. Ile zapłacić trzeba będzie za nowe auto w polskich salonach?

Przypominamy, że Focus jest pierwszym modelem producenta bazującym na nowej platformie C2. Samochód mierzy teraz 4378 mm długości (4668 mm w wersji kombi), 1825 mm szerokości i 1454 mm wysokości (1481 mm w kombi - z relingami). W stosunku do poprzednika o 53 mm zwiększył się rozstaw osi.

Wśród jednostek napędowych znajdziemy kolejną odmianę silnika EcoBoost o pojemności 1,0 litra (85-125 KM) i nowy 1,5-litrowy silnik benzynowy EcoBoost (150-182 KM). Oba wyposażone zostały w system dezaktywacji jednego z trzech cylindrów. W cennikach pojawią się też wysokoprężne odmiany 1,5 l EcoBlue dysponujące mocą od 95 do 150 KM. Standardem będzie sześciostopniowa, ręczna skrzynia biegów. Na liście opcji mocniejszych odmian silnikowych znajdziemy 8-stopniowe przekładnie automatyczne.

Reklama

Zgodnie z tradycją cenniki otwierać będzie podstawowa odmiana Trend. W inauguracyjnej promocji za podstawowy model z pięciodrzwiowym nadwoziem i benzynowym silnikiem 1,0 l EcoBoost (o mocy 100 KM) zapłacić trzeba będzie w polskim salonie od 63 900 zł. Lista wyposażenia tak skonfigurowanego Focusa obejmuje m.in.: manualną klimatyzację, radioodtwarzacz CD/MP3 z sześcioma głośnikami i wyświetlaczem 4,2 cala, system Pre-Collision Assist z funkcją automatycznego hamowania i system utrzymywania pasa ruchu Lane Keeping Alert. 

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy