Nowe Mercedesy C63 AMG i C63 AMG S

Mercedes opublikował właśnie pierwsze oficjalne informacje i zdjęcia modeli C63 AMG i C63 AMG S, których światowa premiera zaplanowana została na salon motoryzacyjny w Paryżu.

Mercedes C 63 AMG
Mercedes C 63 AMGInformacja prasowa (moto)

Model C63 AMG otrzymał pakiet ospojlerowania mający podkreślać drzemiącą pod maską moc. Nowe są m.in. zderzaki, nakładki progowe czy tylny dyfuzor, w który wkomponowano poczwórne zakończenie układu wydechowego. Nie sposób przeoczyć też rzucającej się w oczy osłony chłodnicy z logo AMG i specjalnych 18-calowych felg.

Sportowe akcenty znajdziemy również w kabinie. Samochody otrzymały sportowe - wykończone skórą lub alcantarą - fotele, podciętą u dołu, ułatwiającą wsiadanie kierownicę czy wykonane ze stali nierdzewnej nakładki pedałów. Standardowym wyposażeniem są też aluminiowe listwy ozdobne, czarna podsufitka i - zaprojektowany specjalnie dla modeli AMG - zestaw wskaźników.

Pod maską kryje się 4,0-litrowe, podwójnie doładowane, V8 legitymujące się mocą 475 KM i maksymalnym momentem obrotowym 650 Nm. Napęd przekazywany jest na koła tylnej osi za pośrednictwem siedmiostopniowej skrzyni AMG Speedshift. Przyspieszenie do 100 km/h trwa 4,2 s - prędkość maksymalna to, ograniczone elektronicznie, 250 km/h. Auto wyposażone jest w sportowe zawieszenie AMG Ride z trzystopniową regulacją twardości amortyzatorów, zmodyfikowany układ kierowniczy i wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 360 mm z przodu i 330 mm z tyłu.

Mercedes C 63 AMGInformacja prasowa (moto)

Jeśli osiągi wydają się komuś niewystarczające, może zdecydować się na odmianę C63 AMG S. Auto wyróżnia się m.in. większymi - 19-calowymi - lakierowanymi na czarno felgami ze stopów lekkich. Wersja S może się też pochwalić mocniejszą jednostką napędową, która rozwija 510 KM i 700 Nm. Dzięki dodatkowej porcji mocy sprint do 100 km/h zajmuje autu równe 4,1 s.

Mercedes C 63 AMGInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas