Nie zaSUVają kitu

Niektóre firmy wprowadzając na rynek nowe generacje aut segmentu SUV starają się za wszelką cenę podkreślić, że ich auta świetnie spisują się w terenie.

W większości przypadków te zapewnienia nie mają pokrycia w faktach. Tym bardziej należy zwrócić uwagę na nową Hondę CR-V.

Producent nowej generacji Hondy CR-V nie tylko nie stara się na siłę robić z tego auta "terenowca", ale wręcz przeciwnie podkreśla, że można w nim poczuć się jak w limuzynie. O tym, że CR-V nie boi się nawierzchni pozbawionych asfaltów, każdy z właścicieli powinien przekonać się sam. My przekonaliśmy się o tym podczas polskiej premiery, a więcej o nowej generacji japońskiego SUV-a można przeczytać w najnowszym numerze tygodnika AutoBit.

Reklama

Z tygodnika dowiesz się także o dwóch firmach, które od razu wprowadzają po trzy swoje nowe modele na nasz rynek. Cadillac zaprezentował modele Escalade, SRX i STS, a SsangYong Rexton II, Actyon i Actyon Sport. Na razie prezentujemy jedynie podstawowe informacje o tych modelach, ale już wkrótce przeprowadzimy dokładniejsze testy tych modeli.

Pozostając przy testach, zachęcamy do zapoznania się z możliwościami Subaru B9 Tribeca. Auto z pewnością ma kontrowersyjny wygląd, ale jak się nim jeździ? Tego dowiedzą się Państwo właśnie z testu jakiemu poddaliśmy to auto.

Ponadto w 13 numerze AutoBitu przeczytacie również o tym jak się zachować w razie wypadku za granicą bądź spowodowanego w Polsce przez posiadacza pojazdu zarejestrowanego za granicą. Odpowiednie czynności, które ułatwią nam później dochodzenie odszkodowania opisujemy w rubryce porad prawnych.

Prezentując samochody używane nasz ekspert, Jacek Ambrozik, tym razem zajął się Audi A6.

Zapraszamy do lektury AutoBitu - od dzisiaj w kioskach południowej Polski.

Zjedź na pobocze.

Autobit
Dowiedz się więcej na temat: SUV | Auta | Za wszelką cenę
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy