Motor: Policjanta lepiej nie okłamuj

"Motor" nr 38/2011 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:

Nowości:

Honda Civic - pierwsze zdjęcia najnowszej, dziewiątej już generacji kompaktowej Hondy oraz wszystkie wersje Civica, które powstały w ciągu niemal 40 lat.

Relacja z salonu samochodowego we Frankfurcie - największe niespodzianki i oblegane nowości najważniejszej imprezy motoryzacyjnej tego półrocza.

Porównania:

Fiat Punto Evo, Skoda Fabia, Toyota Yaris - najnowsza, trzecia generacja popularnej Toyoty Yaris stawia czoła dwóm najgroźniejszym na polskim rynku konkurentom - Punto Evo i Fabii.

Audi RS 5, Corvette ZR1, Lotus Elise CR, Porsche Panamera Turbo, Subaru Impreza STI - pięć różnych sposobów na radość z jazdy.

Reklama

Test:

Volvo S80 - flagowa limuzyna szwedzkiego producenta przeszła delikatne zmiany. Otrzymała m.in. nowy silnik i nieznacznie odświeżone wnętrze.

Porady:

Parkowanie z komórką - koniec z szukaniem drobnych w portfelu czy rozglądaniem się za działającym parkomatem. Za postój w wybranych miastach można teraz zapłacić telefonem.

Nie bądź kłamcą - wprowadzenie w błąd policjanta, urzędnika lub ubezpieczyciela może zostać łatwo wykryte i surowo ukarane. Za oszustwo nieuczciwemu kierowcy grozi nawet kilka lat więzienia.

Hamowanie z problemami - jak radzić sobie z usterkami układu hamulcowego? Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Odszkodowanie bez kłopotu - 6 wskazówek, które pozwolą właścicielowi samochodu ograniczyć komplikacje związane z rozliczeniem szkody.

Premiery berlińskich targów IFA - sprzęt car audio, nawigacje satelitarne, uchwyty, słuchawki Bluetooth.

Używane:

Volkswagen Caddy - test na dystansie 120 tys. km wykazał słabość "dostawczaka" z polskiej fabryki w dziedzinie zabezpieczenia antykorozyjnego. Natomiast silnik 1.9 TDI spisywał się bez zarzutu.

Nissan Terrano II (1993-2006) - prosta konstrukcja Terrano może być dla niektórych olbrzymią zaletą. Dla innych oznacza trudne do zaakceptowania wyrzeczenia.

Motopasje:

Abarth 695 Tributo Ferrari - specjalna wersja "pięćsetki" nie tylko świetnie przyspiesza i prowadzi się jak gokart. Ma też nieziemsko skuteczne hamulce.

tygodnik "Motor"
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy