Mini John Cooper Works Clubman

W początku roku MINI zaprezentowało nowego Clubmana w wersji S z opcjonalnym napędem 4x4 ALL4. Auto otrzymało turbodoładowany, dwulitrowy motor osiągający 189 KM i 280 Nm.

Teraz ofertę modelu uzupełnia nowa, flagowa odmiana - John Cooper Works. Na jakie dodatki liczyć mogą klienci brytyjskiej marki?

W przeciwieństwie do wersji S Clubman JCW standardowo wyposażony jest w napęd na obie osie. Klienci wybierać mogą między ręczną, sześciostopniową skrzynią biegów i - opcjonalną - ośmiostopniową, automatyczną przekładnią sterowaną łopatkami przy kierownicy. Samochód z ręczną skrzynią legitymuje się masą 1564 kg. Clubman JCW z automatem waży zaledwie o 17 kg więcej!

Za napęd, podobnie jak w Clubmanie S, odpowiada czterocylindrowy, turbodoładowany (TwinPower Turbo) silnik benzynowy. Jednostka o pojemności 2,0 l generuje moc 231 KM (o 29 KM więcej niż w modelu S) i może się pochwalić maksymalnym momentem obrotowym 350 Nm dostępnym w zakresie 1450-4800 obr./min.

Reklama

Bez względu na wybraną przekładnię, Mini JCW Clubman przyspiesza do 100 km/h w 6,2 s i osiąga prędkość maksymalna 238 km/h. Średnie zużycie paliwa, w zależności od skrzyni biegów - waha się miedzy 6,8 (automat) a 7,4 l/100 km.

Mini John Cooper Works Clubman może się pochwalić 18-calowymi obręczami kół i specjalnym pakietem stylistycznym obejmującym m.in. poszerzone nadkola czy końcówki układu wydechowego. Auto otrzymało również zmodyfikowane nastawy zawieszenia.

W kabinie czekają na nabywców sportowe fotele (ze zintegrowanymi zagłówkami), kierownica i lewarek zmiany biegów. Standardem są też m.in. nakładki na pedały ze stali nierdzewnej, skórzana tapicerka czy czerwone, dekoracyjne akcenty na desce rozdzielczej. Na liście opcji znalazł się chociażby system nagłośnienia Harman Kardon, panoramiczne okno dachowe czy dotykowy ekran o przekątnej 8,8 cala.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: MINI Clubman
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy