Klasyczny hi-tech
BMW serii 1 pierwszej generacji stanowiło uzupełnienie gamy modelowej BMW o klasyczny tylnonapędowy kompakt.
Wprowadzenie w nowej generacji nadwozia trzydrzwiowego uczyniło "jedynkę" bardziej dynamiczną, a model Coupé pokazał, że można wciąż budować niewielkie klasyczne samochody o sportowym charakterze i najwyższym poziomie technicznym.
Kompaktowe, dynamiczne coupé 2+2, stworzono na bazie poważnie zmodernizowanego BMW serii 1. Po wprowadzeniu wiosną 2007 r. wersji trzy- i pięciodrzwiowych, latem firma BMW zaprezentowała nowe BMW serii 1 Coupé - zwinne, niewielkie coupé o pięknej klasycznej stylistyce oraz tradycyjnym dla marki napędzie na tylną oś. Już na pierwszy rzut oka ten samochód wydaje się kwintesencją sportowego kompakta; BMW nawiązuje nim do tradycji BMW serii 02, oferując nowoczesną i autentyczną interpretację typowych cech i zalet klasyka, zgodnie z którą koncepcja pojazdu, stylistyka i technologia napędu mają zapewniać sportowe wrażenia z jazdy. Ale klasykiem BMW serii 1 Coupé jest tylko z wyglądu i założeń konstrukcyjnych. Reszta to technologia najwyższych lotów. Dowiesz się o niej więcej z lektury tekstu w aktualnym numerze tygodnika AutoBit. Przy okazji będziesz mógł też zapoznać się z kilkoma tysiącami aktualnych ofert z rynku.
W najnowszym numerze znajdziesz także:
- Renault Scenic Conquest w redakcyjnym teście
- Porady serwisowe
- Poradnik: Jak jeździć zimą
- W dziale używanych zestawienie trzech popularnych modeli rodzinnych: VW Passata, Opel Vectry i Forda Mondeo.
Te i wiele innych artykułów znajdziecie w tygodniku AutoBit - w kioskach południowej Polski.
Oceń swoje auto. Wystarczy wybrać markę... Kliknij TUTAJ.