Klasyczny hi-tech

BMW serii 1 pierwszej generacji stanowiło uzupełnienie gamy modelowej BMW o klasyczny tylnonapędowy kompakt.

Wprowadzenie w nowej generacji nadwozia trzydrzwiowego uczyniło "jedynkę" bardziej dynamiczną, a model Coupé pokazał, że można wciąż budować niewielkie klasyczne samochody o sportowym charakterze i najwyższym poziomie technicznym.

Kompaktowe, dynamiczne coupé 2+2, stworzono na bazie poważnie zmodernizowanego BMW serii 1. Po wprowadzeniu wiosną 2007 r. wersji trzy- i pięciodrzwiowych, latem firma BMW zaprezentowała nowe BMW serii 1 Coupé - zwinne, niewielkie coupé o pięknej klasycznej stylistyce oraz tradycyjnym dla marki napędzie na tylną oś. Już na pierwszy rzut oka ten samochód wydaje się kwintesencją sportowego kompakta; BMW nawiązuje nim do tradycji BMW serii 02, oferując nowoczesną i autentyczną interpretację typowych cech i zalet klasyka, zgodnie z którą koncepcja pojazdu, stylistyka i technologia napędu mają zapewniać sportowe wrażenia z jazdy. Ale klasykiem BMW serii 1 Coupé jest tylko z wyglądu i założeń konstrukcyjnych. Reszta to technologia najwyższych lotów. Dowiesz się o niej więcej z lektury tekstu w aktualnym numerze tygodnika AutoBit. Przy okazji będziesz mógł też zapoznać się z kilkoma tysiącami aktualnych ofert z rynku.

Reklama

W najnowszym numerze znajdziesz także:

- Renault Scenic Conquest w redakcyjnym teście

- Porady serwisowe

- Poradnik: Jak jeździć zimą

- W dziale używanych zestawienie trzech popularnych modeli rodzinnych: VW Passata, Opel Vectry i Forda Mondeo.

Te i wiele innych artykułów znajdziecie w tygodniku AutoBit - w kioskach południowej Polski.

Oceń swoje auto. Wystarczy wybrać markę... Kliknij TUTAJ.

Autobit
Dowiedz się więcej na temat: kompakt | BMW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy