Przy okazji liftingu modelu Juke Japończycy postanowił odświeżyć również jego najmocniejsze wcielenie - Nissana Juke Nismo RS. Jakie zmiany zafundowano usportowionej odmianie auta?
Zmiany stylistyczne są analogiczne do tych, jake znajdziemy w słabszych wersjach. Nowe są więc m.in. przednie i tylne reflektory, zderzaki i lusterka. Wielu drobnych poprawek dokonano jednak w konstrukcji pojazdu.
Benzynowy, doładowany silnik 1,6 l DIG-T z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem zyskał 18 KM i 20 Nm. Zmodyfikowana jednostka może się więc pochwalić mocą 218 KM i maksymalnym momentem obrotowym 280 Nm.
By poradzić sobie z większą mocą z 296 mm do 320 mm zwiększono średnicę przednich tarcz hamulcowych. Nowe są też wentylowane, tylne tarcze, sprężyny zawieszenia czy oprogramowanie przepustnicy. W nadwoziu pojawiły się też dodatkowe wzmocnienia zwiększające jego sztywność.
Reklama
Na liście wyposażenia standardowego podstawowej wersji z napędem na przednie koła znalazła się blokada mechanizmu różnicowego. W standardzie klienci otrzymają również kubełkowe fotele sygnowane przez Recaro.