Jak sprzedać więcej?

Sprzedaż samochodów nowych była w ubiegłym roku tradycyjnie bardzo słaba. Nic więc dziwnego, że firmy szukają sposobów na pozyskanie klientów.

Niektóre, jak Kia, proponują siedmioletnią gwarancję inne, jak Toyota, sięgają po działania niekonwencjonalne - program lojalnościowy Toyota More.

Po słabej ubiegłorocznej sprzedaży nowych samochodów w dealerów wstąpiła nadzieja. Przez dwa miesiące nowego roku sprzedano ponad 20 proc. więcej aut niż w tym samym okresie roku ubiegłego. Sytuacja może się jeszcze poprawić, kiedy klienci dadzą się przekonać coraz ciekawszym ofertom importerów.

Kia wprowadzając siedmioletnią gwarancję na model cee'd ustawiła poprzeczkę wysoko. Teraz Toyota postanowiła wynagradzać swoich klientów za lojalność wprowadzając dla nich program - Toyota More. Czy okaże się on na tyle atrakcyjny by japoński producent stał się liderem na naszym rynku, jeszcze nie wiadomo.

Reklama

Jeśli zaś chcecie się Państwo dowiedzieć więcej szczegółów dotyczących programu Toyoty, zapraszamy do lektury najnowszego wydania tygodnika AutoBit.

Ponadto w najnowszym numerze przybliżamy m.in. takie nowości jak: Renault Twingo - w pełni multimedialne auto, które ma rozpocząć ofensywę produktową francuskiego koncernu, Volvo XC70 - szwedzką próbę wykorzystania powodzenia modelu V70 do odniesienia sukcesu w wersji uterenowionej, czy Cadillaca Escalade - mającego przyciągać coraz to młodszą i bardziej zróżnicowaną klientelę (35 proc. nabywców modelu Escalade stanowią kobiety).

Na naszych łamach nie zabraknie stałych pozycji. Z porad prawnych tym razem dowiemy się o odpowiedzialności z tytułu ubezpieczenia autocasco, a w dziale samochodów używanych nasz ekspert, Jacek Ambrozik, dokładnie przygląda się starszym rocznikom Skody Octavii.

Te i wiele innych artykułów znajdziecie w tygodniku AutoBit - od wtorku w kioskach południowej Polski.

Autobit
Dowiedz się więcej na temat: Kia | sprzedaż samochodów
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy