Hyundai Elantra po liftingu jeszcze zyskał na wyglądzie
Elantra to najchętniej kupowany model Hyundaia. Koreańczycy właśnie poddali go liftingowi, dzięki czemu jeszcze zyskał na wyglądzie. Na początek zaprezentowano samochód w wersji na rynek koreański, ale odmiana europejska nie będzie się znacząco różnić
Hyundai Elantra obecnej generacji zadebiutował w 2020 roku i dziś jest jednym z nielicznym kompaktowych sedanów, które można kupić w Polsce. Co więcej, Elantra nadal jest napędzana "zwykłym", wolnossącym, czterocylindrowym silnikiem 1.6 (123 KM) o wtrysku pośrednim, a więc takim, który bez większych problemów można przerobić na zasilanie gazem LPG.
O zmianach technicznych w Elantrze koreańska firma milczy, więc jest duża szansa, że atmosferyczna jednostka nadal będzie źródłem napędu tego modelu.
Wiemy już natomiast dokładnie, jakich zmian stylistycznych możemy się spodziewać.
Najwięcej nowości, jak to zwykle przy okazji liftingu, znajdziemy w przedniej części nadwozia: reflektory otrzymały ostrzejszy, trójwymiarowy wygląd, co nadaje bardziej dynamicznego wyglądu, a osłona chłodnicy została podzielona na górną i dolną część. Rozciągająca się u góry chromowana listwa podkreśla szerokość pojazdu.
Nowy projekt zawiera także więcej poziomych elementów stylistycznych, co ma na celu optyczne obniżenie i poszerzeni bryły Elantry. Nowy tylny zderzak posiada akcenty stylistyczne w kolorze czarnym oraz srebrną listwę, która ma podkreślać sportowy charakter.
Najmniej zmian dostrzeżemy z boku. Nowa jest trójkątna osłona słupka C oraz felgi. Z kolei we wnętrzu pojawią się nowe kombinacje kolorystyczne oraz nowe ekologiczne materiały.
Więcej informacji dotyczących Hyundaia Elantra po liftingu i jego debiutu na polskim rynku pojawi się w najbliższych tygodniach.
***