G37 convertible
Największą premierą, którą Infiniti przygotowało na salon w Los Angeles jest G37 w wersji convertible, czyli kabrio.
Kabriolet bazuje na sedanie, jednak nie powstał przez proste odcięcie dachu. Japończycy zwiększyli m.in. o 2.8 cm szerokość auta, a także rozstaw tylnych kół. To wymusiło sporo zmian w stylizacji nadwozia.
Samochód wyposażono w rozkładany automatycznie, dwuczęściowy, twardy dach. Po złożeniu chowa się on w bagażniku, a cała operacja trwa 30 sekund. By poradzić sobie ze zwiększonym obciążeniem tylnej osi zmodyfikowano nieco tylne zawieszenie oraz skrócono zwis.
Pod maską G37 convertible znajdziemy 3.7-litrowy silnik V6 (który znalazł zastosowanie również w nowym nissanie 370Z) o mocy 320 KM. Współpracuje on z siedmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów.
Infiniti G37 convertible latem przyszłego roku trafi do Europy. Nieco wcześniej poznamy europejską specyfikację tego samochodu.