Reklama

Ford Kuga Hybrid. Nowość w gamie modelu

Ford poszerzył gamę modeli wyposażonych w zelektryfikowane napędy, wprowadzając na rynek Kugę wyposażoną w hybrydowy, benzynowo-elektryczny układ napędowy.

Kuga Hybrid uzupełnia gamę zelektryfikowanych wersji tego modelu, dołączając do ładowanej z sieci wersji Kugi Plug-In Hybrid oraz 48-woltowej miękkiej hybrydy, Kugi EcoBlue Hybrid. Nadal dostępne są również wersje napędzane silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi.

Reklama

Akumulator Kugi Hybrid o pojemności 1,1 kWh jest uzupełniany energią dostarczaną zarówno przez 2,5-litrowy silnik benzynowy, pracujący w cyklu Atkinsona, jak przez system ładowania regeneracyjnego, energią odzyskiwaną podczas jazdy wybiegiem lub w czasie hamowania.  Kuga Hybrid opcjonalnie może posiadać napęd na wszystkie koła Intelligent All-Wheel Drive.

Hybrydowe wersje z napędem na przednią oś, jak i 4x4 dysponują mocą 190 KM. Moment obrotowy przekazywany jest za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni biegów z funkcją symulacji zmiany przełożeń. Funkcja symulowanych przełożeń - aktywowana w trybie normalnym lub sportowym - dostosowuje prędkość obrotową silnika wraz ze zmianą prędkości pojazdu, aby zmniejszyć efekt "gumowej" reakcji na pedał przyspieszenia, typowy dla przekładni bezstopniowych.

Prędkość 100 km/h model z napędem na przednie koła osiąga w czasie 9,1 sekundy.Zdolność do przejechania 1000 km na jednym zbiorniku paliwa sprawia, że Kuga Hybrid może być alternatywą dla modeli z silnikami Diesla. Wg WLTP Kuga Hybrid spala od 5,4 l/100 kmPrzy 54-litrowym zbiorniku paliwa, całkowity zasięg Kugi Hybrid jest o ponad 30 procent dłuższy niż ładowanej z sieci Kugi Plug-In Hybrid, która dysponuje zasięgiem jazdy bezemisyjnej 56 km, szacowanym w cyklu WLTP.

Kugę Hybrid można zamawiać, wybierając w szerokiej ofercie wersji wyposażenia: Trend, Titanium, Titanium X, ST Line, ST Line X i Vignale, które oferują wszechstronne pakiety systemów wspomagania kierowcy oraz elementów podnoszących komfort.Ford Kuga Hybrid, produkowany w Walencji, jest jednym z 17 zelektryfikowanych pojazdów, które Ford zamierza wprowadzić na rynek europejski przed końcem przyszłego roku. Hybrydowy SUV może wspierać firmową strategię elektryfikacji napędów europejskiej gamy modelowej Forda.

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje