Drogowa wersja Arrinery na salonie w Poznaniu

Arrinera w Poznaniu
Arrinera w PoznaniuInformacja prasowa (moto)

Arrinera Hussarya 33

Arrinera Hussarya 33
Arrinera Hussarya 33.
Arrinera Hussarya 33
Arrinera Hussarya 33.
Arrinera Hussarya 33
Arrinera Hussarya 33.
Arrinera Hussarya 33
Arrinera Hussarya 33.
Arrinera Hussarya 33
Arrinera Hussarya 33.
Arrinera Husarya 33
Arrinera Husarya 33.
Arrinera Husarya 33
Arrinera Husarya 33.
Arrinera Husarya 33
Arrinera Husarya 33.
Arrinera Husarya 33
Arrinera Husarya 33.
Arrinera Husarya 33
Arrinera Husarya 33.
Arrinera Husarya 33
Arrinera Husarya 33.
Arrinera Husarya 33
Arrinera Husarya 33.
  1. Silniki General Motors V8 z serii LT o mocach od 460 do 650 KM
  2. Skrzynia biegów Cima przenosząca moment oborowy 900 Nm
  3. Aktywna aerodynamika składająca się z 5 niezależnie sterowanych przez komputer sekcji aerodynamicznych wraz z wyborem trybu jazdy "Road" lub "Race".
  4. Nadwozie z włókna węglowego i kevlaru z widoczną strukturą
  5. Autorski system trzech ekranów odpowiedzialny za wyświetlanie najważniejszych dla kierowcy danych.
  6. Autorski system Arrinera Body Control Module (ABCM) - jest to centralny systemem zarządzający elektroniką w całym samochodzie.
  7. System klimatyzacji zaprojektowany od postaw łącznie z elektroniką i oprogramowaniem, sterowany za pomocą ekranu dotykowego.
  8. MobileEye - system pozwalający na wykrywanie pieszych, rowerzystów, znaków oraz przeszkód
  9. Unikalny lakier o nazwie "Kalahari sunset" opracowany specjalnie dla wersji drogowej przez firmę PPG.
  10. Nowe luksusowe wnętrze, w którym dominuje włókno węglowe, aluminium i skóra.
  11. Własnej konstrukcji światła Bi-LED.
  12. System monitoringu temperatur w 8 najważniejszych sekcjach samochodu.
  1. Silnik V8 z serii LS o mocy ponad 500KM
  2. Wyścigowa, sekwencyjna skrzynia biegów Hewland LLS, z możliwością zmiany biegów przy kierownicy.
  3. Rama przestrzenna wykonana ze stali lotniczej BS4 T51, Homologowana wg norm FIA ze specjalnymi elementami energochłonnymi.
  4. Nadwozie oraz elementy aerodynamiki wykonane z kompozytów włókna węglowego oraz Kevlaru, wyścigowy system oświetlenia LED, pneumatyczny system air-jack
  5. Efektywna aerodynamika opracowana przy udziale Politechniki Warszawskiej.
  6. Dedykowane przednie i tylne zawieszenie wielowahaczowe z amortyzatorami w układzie pushrod, czterofunkcyjna regulacja zawieszenia, amortyzatory oraz sprężyny marki Öhlins
  7. Wnętrze wykonane na zamówienie, zgodne z przepisami FIA, dostosowane do systemów HANS fotel Corbeau z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa.   Bazowa cena zakupu wersji wyścigowej to 229 000 dolarów amerykańskich (przy odbiorze z fabryki).
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?