Dla ludu...

Rynki Ameryki Południowej to dla producentów samochodów istne eldorado.

Koncerny znakomicie zdają sobie sprawę z tego, że duże pieniądze zarabia się tylko na tanich autach "dla ludu". Tym razem, swoją ofertę postanowił odmłodzić Fiat.

Do sprzedaży w Ameryce trafia właśnie nowe palio. Poprzedniej generacji hatchback, produkowany w pięciu krajach, sprzedał się w 3,5 mln egzemplarzy. Nowy model dostępny będzie w dwóch wersjach nadwoziowych - trzy i pięciodrzwiowej, w pięciu wariantach wyposażenia. Do napędu posłużą jednostki o pojemnościach 1,1 l., 1,4 l. oraz 1,8 l. (sportowa wersja R).

Jak nietrudno zgadnąć, auto nie grzeszy bogactwem wyposażenia. Nowością jest chociażby możliwość dokupienia ABS, EBD i poduszek powietrznych do każdej wersji.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy