Corsa bez zmarszczek

Opel postanowił wykonać face-lifting swojego popularnego modelu Corsa. Niewielki pojazd zyskał nowy grill chłodnicy w charakterystycznym dla Opla trapezoidalnym kształcie oraz eleganckie, potrójne reflektory.

Ponadto zmieniły się przednie i tylne zderzaki - teraz są one w kolorze nadwozia już w standardzie i posiadają zintegrowane wstawki, chroniące lakier przed drobnymi kolizjami. We wnętrzu zastosowano nowe materiały wykończeniowe i nowe kolory. Zmiany nastąpiły również pod maską Corsy, a główną nowością są tam dwa nowe silniki diesla - 1,3 i 1,7 litra oraz napęd benzynowy 1.4 ECOTEC.

Obie jednostki wysokoprężne pracują w systemie common-rail i posiadają turbosprężarki. Motor 1.3 dysponuje mocą maksymalną 70 KM (51 kW), natomiast 1.7 ma 100 KM (74 kW) mocy. Nowy silnik benzynowy ECOTEC 1.4 wykorzystuje innowacyjną technologię TWINPORT i dysponuje mocą 90 KM (66 kW). Nowa konstrukcja silnika pozwala na znaczą oszczędność w zużyciu paliwa. W stosunku do poprzedniej wersji silnika 1.4 spalanie zmniejszyło się w niektórych momentach nawet do 23% przy zachowaniu tej samej mocy. System TWINPORT zastosowano również w przypadku 3-cylindrowego silnika 1.0 o mocy 60 KM (44 kW), dzięki czemu spala on teraz średnio o 0,2 litra paliwa mniej na 100 km od swojego poprzednika.

Od teraz w standardowym wyposażeniu wszystkich wersji Corsy znajdują się: asystent hamowania BA (Brake Assistant) oraz funkcja "follow me home" - utrzymująca oświetlenie w samochodzie na pewien czas po zaparkowaniu pojazdu.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Corsa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy