BMW M3 i M4 z pakietem Competition

Z myślą o modelach M3 i M4 BMW przygotowało właśnie nowy pakiet o nazwie Competition. Samochody w tej wersji trafić maja do salonów już wiosną. Na jakie dodatki liczyć mogą klienci niemieckiej marki?

Pakiet Competition wyróżniają 20-calowe felgi ze stopów lekkich i sportowy układ wydechowy konstrukcji BMW Motorsport z czarnymi, chromowanymi końcówkami. Na listę wyposażenia trafiły też elementy zarezerwowane dla linii Shadow, jak np. delikatnie przemodelowana osłona chłodnicy i lusterka.

Zmiany w kabinie są jedynie kosmetyczne. Ograniczono się do zamontowania sportowych foteli BMW Motorsport i specjalnych pasów z przeszyciami nawiązującymi do logo M.

Więcej nowości znajdziemy pod maską. Benzynowy silnik 3,0 l Twin Power Turbo podkręcony został do 450 KM. To o 19 KM więcej, niż w "zwykłych" M3 i M4. W zestawieniu z opcjonalną, siedmiostopniową, zautomatyzowaną przekładnią dwusprzęgłową oba modele z nadwoziem coupe osiągają setkę w równe 4 s od startu.

Reklama

M4 Cabrio potrzebuje na to zaledwie o 0,3 s więcej. Oznacza to, że wszystkie modele z pakietem Competition, w sprincie do 100 km/h, są szybsze od standardowych o 0,1 s.

Wraz z zastrzykiem dodatkowej mocy samochody poddano też kilku zmianom konstrukcyjnym. Auta z pakietem Competition otrzymają zmodernizowane zawieszenie adaptacyjne z nowymi sprężynami, amortyzatorami i stabilizatorami. W standardzie dostaniemy też aktywny dyferencjał tylnej osi, przeprogramowany system stabilizacji toru jazdy i zmienione nastawy trybów jazdy (Comfort, Sport i Sport +).

Ceny modeli M3 i M4 z pakietem Competition nie zostały jeszcze opublikowane.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: BMW M3 | BMW M4
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy