BMW M2 Coupe już jest!

BMW oficjalnie zaprezentowało właśnie model M2 Coupe. Co tym razem przygotowali dla swoich fanów specjaliści z BMW Motorsport?

BMW M2 Coupe
BMW M2 CoupeInformacja prasowa (moto)

Na tle zwykłego BMW serii 2 auto wyróżnia się przemodelowanym przednim zderzakiem, nową osłoną chłodnicy i poszerzonymi błotnikami z charakterystycznymi skrzelami. Z tyłu zauważymy nowy, uzbrojony w dyfuzor, zderzak i dwie podwójne końcówki układu wydechowego. Pakiet zmian dopełniają tylny spoiler i kute, aluminiowe obręcze w rozmiarze 19 cali z oponami Michelin Pilot Super Sport.

Wnętrze w niewielkim stopniu różni się od seryjnego modelu. Znajdziemy w nim jednak sportowe, wykończone skórą, fotele z kontrastowymi, niebieskimi, szwami i logo M na oparciach. Skórą obszyto również trójramienną kierownicę. Na konsoli środkowej znajdziemy dekoracyjne listwy z włókien węglowych. Standardem są też m.in. nakładki progowe z logo Motorsport.

Pod maskę trafił rzędowy, trzylitrowy, podwójnie doładowany silnik, który w wersji na rynki Starego Kontynentu osiąga moc 370 KM (przy 6500 obr./min). Jednostka legitymuje się maksymalnym momentem obrotowym 465 Nm, który - przy chwilowym przeładowaniu (funkcja overboost) - osiąga wartość aż 500 Nm!

W połączeniu z opcjonalną, dwusprzęgłową przekładnią M DCT - przy wykorzystaniu systemu kontroli startu - auto przyspiesza do 100 km/h w 4,3 s. Prędkość maksymalna to - limitowane elektronicznie - 250 km/h.

BMW M2

BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 
BMW M2 

W zawieszeniu wykorzystano wiele elementów zapożyczonych z większego M3. Auto wyposażono w poprawione przez dział Motorsport elektryczne wspomaganie kierownicy o dwóch trybach pracy i aktywny, sterowany elektronicznie, dyferencjał tylnej osi.

BMW M2 Coupe 

Przy wszystkich kołach pracują wentylowane, perforowane tarcze hamulcowe. Z przodu zastosowano - lakierowane na niebiesko - czterotłoczkowe zaciski, z tyłu dwutłoczkowe.

BMW M2 CoupeInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas