Bardziej płaskie Volvo

Po blisko 5 latach obecności na rynku Volvo S80, szwedzka marka zdecydowała się na wypuszczenie nowej wersji tego flagowego sedana. Samochód wciąż zachowuje oryginalne, skandynawskie cechy zarówno w stylistyce, bezpieczeństwie, komforcie jazdy, jak i w osiągach silników.

Nowością w S80 jest, stosowany wcześniej w sportowych modelach S60 R i V70 R, system czterech "C" (Continuously Controlled Chassis Concept), który pozwala na automatyczne ustawienie charakterystyki zawieszenia w opcji Comfort lub Sport, w zależności od potrzeb kierowcy.

W gamie silników poprzednio stosowaną jednostkę 2.4T zastąpił mocniejszy napęd turbo 2.5T. Nie zmieniły się jednak jego inne parametry, czyli zużycie paliwa i emisja szkodliwych substancji.

Z zewnątrz nowe Volvo S80 może pochwalić się: ciemnosrebrnym grillem chłodnicy, opcjonalnymi czujnikami parkowania, chromowanymi klamkami drzwi, aerodynamicznymi lusterkami, niskim wlotem powietrza w przednim zderzaku, eleganckimi światłami z tyłu, zderzakami w kolorze nadwozia, płynniejszymi liniami nadwozia, głównie w przedniej części pojazdu.

Reklama

W jego wnętrzu uwagę zwracają: przeprojektowane panele drzwi, nowa deska rozdzielcza, aluminiowe i drewniane detale, wysokiej klasy materiały wykończeniowe oraz znakomity system Dynaudio.

Więcej szczegółów dotyczących nowej gamy Volvo S80 poznamy w kwietniu, kiedy odbędzie się rynkowy debiut tego modelu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Volvo S80 | Volvo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy