Alfa Romeo Giulietta już po zmianach

Na salonie we Frankfurcie zadebiutuje odświeżona wersja Alfy Romeo Giulietta. Co zmieniło się w samochodzie oznaczonym, jako model roku 2014?

Stylistom nie dano zbyt dużego pola do popisu. Delikatnie przeprojektowano jedynie kształty osłony chłodnicy, wokół świateł przeciwmgłowych pojawiły się chromowane ramki. Klienci będą teraz mogli wybierać spośród trzech nowych kolorów karoserii, o trzy nowe wzory powiększyła się też paleta aluminowych felg dostępnych w rozmiarach 16, 17 i 18 cali.

Reklama

We wnętrzu zmiany również uznać można za kosmetyczne. By zapewnić lepsze trzymanie boczne zmieniono krój foteli, fani marki zauważą również nowa kierownicę oraz delikatne zmiany w wystroju deski rozdzielczej i boczków drzwi.

Największa nowość kryje się pod maską. Do tej pory klienci szukający jednostki wysokoprężnej mogli się zdecydować wyłącznie na motor o pojemności 1,6 l. Teraz ofertę uzupełnił turbodiesel o pojemności 2,0 l. Jednostka wyposażona jest w III generację systemu wtryskowego Common Rail - wtryskiwacze potrafią wykonać do 8 wtrysków paliwa w trakcie jednego cyklu. Jednostka rozwija moc 150 KM i może się pochwalić maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm dostępnym już przy 1750 obr./min.

Zmodernizowane Alfy Romeo Giulietta trafią do salonów marki z początkiem października.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje