Reklama

Alfa Romeo Giulia i Stelvio. Na odświeżone modele dostaniesz certyfikat

Po wielu zapowiedziach Włosi pokazali w końcu odświeżone wersje modeli Giulia i Stelvio. Zmiany, choć nie są spektakularne, widać na pierwszy rzut oka.

Giulia i Stelvio to do niedawna stanowiły całość gamy Alfy Romeo, na szczęście chwilę temu dołączyło do nich Tonale. Sedan i duży SUV włoskiej marki potrzebowały odświeżenia jak kania dżdżu. I w końcu je dostały.

Alfa Romeo Giulia i Stelvio - świeże spojrzenie

Pierwszym elementem, który rzuca się w oczy w kontakcie z odświeżonymi modelami Alfy są reflektory adaptacyjne "3+3" z nową matrycą Full-LED. Podkreślają one pokrewieństwo z Tonale, jak i przywodzą na myśl jedną ze słynnych cech stylistycznych marki, która została wprowadzona przez kultową Alfę Romeo SZ Zagato oraz samochód koncepcyjny Alfa Romeo Proteo. 

Reklama

Unikalną linię przodu nowych wersji Giulii i Stelvio tworzą trzy moduły zawierające światła dzienne oraz dynamiczne kierunkowskazy. Zmienił się również układ tylnych świateł LED. Nowa Giulia ma nowe tylne światła ze szkła z przezroczystym wykończeniem, podczas gdy te w nowym Stelvio są z przydymionego szkła z błyszczącym czarnym wykończeniem.

Nowe Alfy Romeo: Giulia i Stelvio - zmiany w kabinie

W obu modelach pojawił się cyfrowy wyświetlacz zegarów o charakterystycznym kształcie nawiązującym do tradycyjnych rozwiązań Alfy Romeo. Ma on przekątną 12,3 cala i pozwala na konfigurację zawartości według preferencji kierowcy. W trybie Heritage, inspirowanym modelami marki z lat 60. i 70., ma nawet charakterystyczne, odwrócone cyfry na końcu prędkościomierza.

Wszystkie Alfy Romeo z certyfikatem NFT

Giulia i Stelvio, podobnie jak Tonale, na życzenie klienta mogą być wzbogacone o certyfikat przygotowany w oparciu o technologię NFT. W dokumencie tym zapisane są dane dotyczące okresu eksploatacji pojazdu. Certyfikat może być wykorzystany jako gwarancja, że samochód był prawidłowo serwisowany i utrzymywany, co ma pozytywny wpływ na jego wartość rezydualną. Na rynku samochodów używanych, certyfikacja NFT stanowi ważne dodatkowe źródło wiarygodnego pochodzenia.

Super, Sprint, Ti, Veloce i Competizione

Oba modele dostępne będą w trzech wersjach wyposażenia. Podstawowej - Super, którą można wzbogacić o pakiet wyposażenia Sprint, Ti, którą można poszerzyć o pakiet Veloce oraz nową - odmianę Competizione.

Ta ostatnia oparta jet o wersję Ti z pakietem Veloce, wyróżnia się ekskluzywnym, szarym, matowym kolorem Moon Light oraz czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Sportowy wygląd nowej Alfy Stelvio dodatkowo podkreślają 21-calowe obręcze. We wnętrzu wyróżnia się pokryta skórą deska rozdzielcza i fotele z kontrastowym, czerwonym szwem. Ponadto, seria specjalna posiada przyciemniane szyby i logotyp Competizione umieszczony na boku i na przednim zagłówku. 

Giulia i Stelvio - silniki

Auta w każdej wersji wyposażenia dostępne będą z silnikiem Diesla o mocy 160 KM z napędem na tylne koła oraz z 210-konnym silnikiem wysokoprężnym lub 280-konnym benzynowym z napędem na obie osie.

***

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy