Subaru WRX STI tS - zakazany owoc
Subaru WRX STI tS TYPE RA - pod tą długą nazwą kryje się nowa, limitowana wersja Imprezy, zaprojektowana z myślą o jeszcze lepszych właściwościach jezdnych. Niestety, oferowana będzie wyłącznie na ojczystym rynku.
Latem i jesienią br. na japoński rynek trafi 300 egzemplarzy Subaru WRX STI tS TYPE RA. Każdy z nich otrzyma nowe zawieszenie ze zmodyfikowanymi sprężynami i amortyzatorami, wzmocnione hamulce Brembo z polakierowanymi na złoto zaciskami (6-tłoczkowe z przodu, 2-tłoczkowe z tyłu), 18-calowe obręcze w kolorze czarnym, bardziej bezpośredni układ kierowniczy, dodatkowy przedni spojler oraz nowe, skórzane koło kierownicy i dźwignię zmiany biegów z czerwonymi przeszyciami. Na deser - unikatowe emblematy.
Model dostępny będzie w jednym z trzech kolorów: białym, pomarańczowym i, tradycyjnie dla Subaru, błękitnym. Ponadto, nabywcy będą mogli dopłacić do pakietu NBR Challenge. Skrót "NBR" nawiązuje w tym przypadku do nazwy kultowego toru Nürburgring. Zestaw obejmuje dodatkowe, tylne skrzydło z włókna węglowego, kubełkowe fotele przednie Recaro, kute felgi BBS o średnicy 18 cali i specjalne naklejki.
Do napędu Subaru WRX STI służy seryjny, 2-litrowy bokser z turbodoładowaniem, generujący moc 305 KM. Siła napędowa trafia do kół obu osi za pośrednictwem ręcznej skrzyni o 6 przełożeniach.
msob