Mercedes klasy E coupe zaprezentowany

Do gamy nowej klasy E właśnie dołączyła jej, zdecydowanie najładniejsza, odmiana - coupe.

Choć wygląd nowego Mercedesa klasy E coupe utrzymywano w tajemnicy, nietrudno było domyślić się jak samochód ten będzie wyglądał. Przód zapożyczony z wersji sedan, a tył z szerokimi światłami, nawiązujący do wszystkich nowych coupe i kabrioletów Mercedesa. Nie zmienia to faktu, że auto prezentuje się bardzo ciekawie ze swoją dynamicznie poprowadzoną linią dachu. 

Deska rozdzielcza została przeniesiona w całości z wersji sedan, więc możemy liczyć na bardzo elegancki design i wysokiej jakości materiały. A także wrażenie podróżowania naprawdę nowoczesnym autem, jeśli zdecydujemy się na dopłatę do dwóch, 12,3-calowych ekranów, z których pierwszy zastępuje zegary, a drugi służy do obsługi nawigacji i multimediów.

Reklama

Choć klasa E coupe mierzy 4826 mm długości, a jej rozstaw osi to aż 2873 mm, z oceną ilości miejsca we wnętrzu poczekamy, aż będziemy mieli okazję przejechać się tym autem. Warto jednak zauważyć, że model ten naprawdę znacznie urósł w porównaniu do poprzednika (na długość o 123 mm). Dobrze też, że, zgodnie z tradycją modelu, zdecydowano się na rezygnację z słupka B. Daje to wrażenie dodatkowej przestrzeni.

Początkowo gama silnikowa Mercedesa klasy E coupe przewidywać będzie cztery jednostki napędowe. E 200 i E 300 korzystają z 2-litrowej, doładowanej jednostki o mocy 184 KM oraz 245 KM. Z kolei E 220 d to diesel o tej samej pojemności i mocy 194 KM. Jedyną 6-cylindrową jednostkę będzie miał póki co E 400 (333 KM), seryjnie występujący z napędem na wszystkie koła 4MATIC.

Lista wyposażenia powinna być taka sama, jak w przypadku sedana i kombi, a więc możemy spodziewać się adaptacyjnych świateł LED, pneumatycznego zawieszenia, świetnej jakości skóry, a także całego zastępu asystentów kierowcy, pozwalających na częściowo autonomiczną jazdę.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy