Kia Ceed GT - wersja (lekko) sportowa
Tak jak i w przypadku drugiej generacji koreańskiego hatchbacka, tak i najnowsza odsłona będzie dostępna w usportowionej odmianie GT.
Kię Ceed GT można rozpoznać po zmienionych zderzakach, progach oraz grillu - wszystkie te elementy otrzymały bardziej zadziorny wygląd, a wykończono je czarnym lakierem z czerwonymi akcentami. Z tyłu ponadto pojawił się dyfuzor i dwie duże końcówki wydechu. Uwagę zwracają też 18-calowe felgi o bardzo ciekawym wzorze.
Zmiany w kabinie obejmują sportowe fotele z dedykowaną tapicerką (czarna z czerwonymi przeszyciami), sportową kierownicę oraz czarną podsufitkę. Pewnym urozmaiceniem są metalizowane wstawki.
Tak jak w przypadku poprzednika, pod maskę Ceeda GT trafił silnik 1.6 T-GDI o mocy 204 KM i generujący 265 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Kia nie zdradziła jeszcze jakich osiągów możemy się spodziewać (poprzednik przyspieszał do 100 km/h w 7,6 s). Wiadomo jedynie, że do wyboru będzie skrzynia manualna (6b) lub dwusprzęgłowa (7b).
Ceed GT różni się od pozostałych odmian również układem jezdnym. Zawieszenie zostało obniżone o 5 mm i utwardzone, a układ kierowniczy ma bardziej sportową charakterystykę. ESP z kolei zostało tak zestrojone, aby symulować działanie szpery. Kia zmieniła również hamulce, które z przodu mają tarcze powiększone z 288 do 320 mm.